93 پروژه در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، معاون امور مالی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: مانه و سملقان ظرفیت تبدیل شدن به یک برند را دارد و طبق نظر بنیاد مستضعفان کشور این شهرستان پایلوت عمران و آبادی قرار گرفته، بنابراین نیازمند مشارکت مردم، دهیاران و بخشداران در این حوزه هستیم.

93 پروژه در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد

مجید پورعیسی اضافه کرد: بنیاد مستضعفان اقدامات خوبی را در حوزه های بهسازی، محرومیت زدایی و مدرسه سازی انجام داده که تمامی این اقدامات در کشور زبانزد است، بنابراین باید از ظرفیت بنیاد در این شهرستان استفاده گردد.

پورعیسی توضیح داد: باید با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، شرایط کسب رضایت مردم بابت ارائه خدمات دولت را فراهم آوریم، هرچند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات زیرساختی بسیاری در حوزه هایی همچون آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی، مسکن و بهداشت و درمان را با تاکید بر رفاه مردم فراهم آورده ایم.

وی گفت: در دنیای جدید تمام کشورها به دنبال رسیدن به سعادت هستند که تعریف سعادت می تواند رسیدن به تعالی، رشد و پیشرفت در هر حوزه ای باشد اما دو مولفه اصلی سعادت در کشور ما، رفاه و رضایت است.

وی اضافه کرد: محققان ثابت نموده اند در کشورهایی همچون ما رابطه مستقیمی بین انتظارات و رضایت وجود دارد، بنابراین باید کاری انجام دهیم که همزمان با رفاه مردم، رضایت نسبی هم حاصل گردد چراکه اگر کوشش ها برای کسب رضایتمندی مردم بیشتر گردد در آن صورت مفهوم سعادت به معنای واقعی خود می رسد.

پورعیسی اظهار کرد: هیچ کشوری در کوتاه مدت نتوانسته است که رشد انفجاری داشته باشد و به سعادت برسد بلکه نیازمند ارائه برنامه ای منسجم هستیم، بنابراین اگر می خواهیم در شهرستان مانه و سملقان رشد و نمو مطلوبی را در حوزه های گوناگون داشته باشیم، باید محله محوری با حضور و مشارکت مردم را در دستور کار قرار دهیم.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: با وحدت، انسجام و همدلی، می توانیم به گذشته خود افتخار و برای رسیدن به آینده ای درخشان، امید ایجاد کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 796

به "93 پروژه در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "93 پروژه در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید