سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل ها در شهرهای غیر از شرایط قرمز و نارنجی

به گزارش نوای پرنده پارسی، عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: به جز شهرهای قرمز و نارنجی بقیه شهرها میتوانند با رعایت پروتوکلخا به صورت مضاعف و نظارت 16 دستگاه نظارتی پذیرای مسافران نوروزی باشند.

سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل ها در شهرهای غیر از شرایط قرمز و نارنجی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز یکشنبه هفدهم اسفند ماه در آخرین جلسه قرارگاه مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: به جز شهرهای قرمز و نارنجی بقیه شهرها میتوانند با رعایت پروتوکلخا به صورت مضاعف و نظارت 16 دستگاه نظارتی پذیرای مسافران نوروزی باشند.

وی اضافه نمود: بحث آنالیز آثار و آسیب های اجتماعی کرونا امروز مطرح شد و دستگاههای اجرایی مختلف گزارش خود را ارائه دادند.

وزیر کشور توضیح داد: مقرر شد همه دستگاه های مرتبط با آسیب های اجتماعی برنامه های خود را ارائه نمایند و دستگاههای مشخص جهت اجرای برنامه ها معین شوند.

رحمانی فضلی اضافه نمود: بحث طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از سال 95 مطرح شده است و در حال حاضر نیز با توجه به آسیب های وارد شده در دوران شیوع بیماری کرونا هم باید برنامه های ویژه ای را طراحی و معرفی نمایند.

وی تاکید نمود: امیدواریم مردم در رعایت تمام دستورالعملهای بهداشتی و رعایت پروتوکلها همکاری لازم را برای پشت سر گذاشتن نوروزی آرام داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6661

به "سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل ها در شهرهای غیر از شرایط قرمز و نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل ها در شهرهای غیر از شرایط قرمز و نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید