متأسفانه به علت بیماری کرونا شاهد کاهش رونق گردشگری در طی دو سال گذشته بودیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- علی شیرازی با اشاره به اهمیت رویداد ساری 2022 برای مازندران، گفت: دستور استاندار در جهت تبدیل تمامی شهرهای استان از راستا گردشگری به مقصد گردشگری باید در دستور کار دستگاههای خدمات سفر قرار گیرد .

متأسفانه به علت بیماری کرونا شاهد کاهش رونق گردشگری در طی دو سال گذشته بودیم

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،علی شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1401 ؛ گفت: مازندران به علت مواهب طبیعی و جاذبه های فرهنگی و تاریخی مهم ترین مقصد سفرهای داخلی کشور است.

وی ادامه داد: متأسفانه به علت بیماری کرونا شاهد کاهش رونق گردشگری در طی دو سال گذشته بودیم اما با اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم در جهت انجام واکسیناسیون گسترده در سطح کشور صورت پذیرفته است، در تعطیلات نوروز سال آینده حضور فزاینده گردشگران و مسافران در سطح استان پیش بینی می گردد.

علی شیرازی با تأکید بر ضرورت توجه به تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و تامین امنیت در اماکن اسکان و حضور مسافران، اضافه کرد: آمادگی استان برای پذیرایی از گردشگران منوط به همکاری، تعامل و اقدام به موقع وظایف محوله به وسیله دستگاه های اجرایی ذیربط است.

وی بر اجرای دقیق دستورات استاندار در جهت زیبا سازی سیما و منظر استان و تبدیل تمامی شهرها از جهت گردشگری به مقصد گردشگری تاکید کرد.

شیرازی ضمن اشاره به نقش گردشگری در رونق مالی استان، یادآور شد: رویداد ساری 2022 یکی از اولویت های مهم گردشگری استان است و باید جایگاه استان را در این رویداد مهم به کشورهای اکو و جهانیان نشان دهیم.منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7499

به "متأسفانه به علت بیماری کرونا شاهد کاهش رونق گردشگری در طی دو سال گذشته بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متأسفانه به علت بیماری کرونا شاهد کاهش رونق گردشگری در طی دو سال گذشته بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید