حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی فرانسه

به گزارش نوای پرنده پارسی، فرانسه هم در پی سایر کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا را از لیست کشورهای امن مسافرتی حذف کرد.

حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی فرانسه

ایسنا: سی ان ان، در پی توصیه اتحادیه اروپا به کشورهای عضو این اتحادیه برای اعمال محدودیت های سفری برای مسافران آمریکا، فرانسه هم ایالات متحده آمریکا را از لیست کشورهای امن مسافرتی حذف کرد.

بر اساس فرمان دولتی فرانسه، ایالات متحده آمریکا از لیست کشورهای سبز به کشورهای نارنجی منتقل شد تا سفرهای غیرضروری به فرانسه برای گردشگران واکسینه نشده آمریکا ممنوع گردد.

بر اساس مقررات فرانسه، گردشگران واکسینه نشده آمریکا در صورت ارائه علت ضروری برای سفر امکان ورود به فرانسه را خواهند داشت، با این حال این افراد باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه دهند و پس از ورود هم هفت روز را در قرنطینه سپری نمایند.

فرانسه این محدودیت سفری را در پی سایر کشورهای اروپایی برای مسافران آمریکا اعمال نموده است.

اوایل هفته پیش، اسپانیا هم سیاست های سفری این کشور در قبال مسافران آمریکا را تغییر داد و آن ها را ملزم به ارائه گواهی دریافت واکسن دوم کرونا کرد.

دانمارک و هلند هم اخیرا با ایجاد تغییراتی در محدودیت های سفری، مسافران آمریکا را به ارائه مدرک واکسینه بودن ملزم نموده اند. سوئد هم ورود تمامی مسافران آمریکا به کشور را فارغ از شرایط واکسینه بودنشان ممنوع اعلام نموده است.

بعلاوه ایتالیا از دو هفته پیش تمامی بازدیدنمایندگان از جمله مسافران آمریکایی را به ارائه نتیجه آزمایش کرونا ملزم نموده است.

تمامی این اقدامات در پی توصیه اتحادیه اروپا به اعضا برای اعمال محدودیت سفری برای مسافران آمریکا در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این کشور در ماه های جولای و اوت انجام شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7351

به "حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید