راهنمای سفر به گرینلند و جاذبه های غرق در یخ و سرما

به گزارش نوای پرنده پارسی، گرینلند یکی از منطقه ها توریستی و مهم در جهان است این سرزمین پهناور هر ساله گردشگران زیادی برا به خود جذب می نماید خیلی از گردشگرانی که سفری به این منطقه دارند بازدید از اقیانوس های یخی آن را از دست نمی دهند و شاید بیشتر ما نیز جاذبه های گرینلند را با وجود همین اقیانوس ها بشناسیم. این جزیره بسیار زیبا با وجود تماشای های مختلیف که در خود جای داده است از مجذوب کنندهیت های زیادی برخوردار است این جزیره محل سکونت اسکیموها و دانمارکی ها است خدمات توریستی و گردشگری در این منطقه بسیار بالا است و باید با وجود چنین مجذوب کنندهیت هایی مورد توجه باشد هر ساله مسافران زیادی از جاذبه های این منطقه تماشا می نمایند که بسیار دوست داشتنی هستند و در سفر به منطقه گرینلند می توانند از مجذوب کنندهیت های مختلفی بازدید نمایند. این منطقه ویژه علاقه مندان به هوای سردسیری است و جالب است بدانید که جاذبه های این جزیره در کمتر جایی از جهان وجود دارند و از این حیث می تواند یکی از مسافرت های مجذوب کننده و بکر شما باشد که خاطرات زیادی از آن خواهید داشت. با توجه به ویژگی های توریستی خاص این منطقه این امکان باید برای گردشگران فراهم گردد که اطلاعات گردشگری بیشتری از این منطقه داشته باشند و با آگاهی و علاقه راهی این جزیره شوند.

راهنمای سفر به گرینلند و جاذبه های غرق در یخ و سرما

راهنمای جامع جهانگردی سفر به جزیره گرینلند:

سرزمین پهناور گرینلند بسیار زیبا است و از جهت موقعیت جغرافیایی بسیار برجسته است قرار گرفتن این جزیره در قاره آمریکای شمالی از اهمیت زیادی برخوردار است و این جزیره را برجسته نموده است اهمیت این جزیره نه تنها از جهت سیاسی و جغرافیایی است بلکه اهمیت سیاسی و فرهنگی در منطقه دارد این جزیره مهم ترین دریاها را در خود جای داده است و از مهم ترین بخش های آن نیز می توان به دریای گرینلند اشاره کرد بلندترین ارتفاعات این منطقه کوه گون بیورن است و باید بدانید که وسیع ترین منطقه ها این جزیره در بخش های مدار شمالگان است این منطقه دارای مجذوب نمایندهیت های بسیار زیادی است و حتما توصیه می کنیم تا چشم اندازهای غروب این منطقه را مشاهده کنید و در غروب آفتاب لذت قدم زدن در کنار سواحل را از دست ندهید.

پیشینه تاریخی گرینلند:

اطلاعات تاریخی و جامعی که درباره گرینلند وجود دارد می تواند شما را با قدمت تاریخی این منطقه بیشتر آشنا کنید سرزمین یخ زده گرینلند محل سکونتی برای مهاجران اسکیمویی و دانمارکی بوده است قدمت این منطقه به بیش از 4500 سال پیش باز می گردد و این زمانی است که سکونت در این منطقه یخی شروع شده است. تا سده دهم این منطقه یک منطقه ناشناخته بوده است و به وسیله گروهی از وایکینگ های نروژی کشف شده است این جزیره در دوره هایی از تاریخ نیز به عنوان یکی از مستعمره ها بوده است و حالا با استقلالی که به دست آورده است به یکی از منطقه ها جهانگردی مجزای جهان تبدیل شده است.

اطلاعات عمومی درباره گرینلند:

گرینلند دارای آب و هوایی بسیار سرد است و همانطور که می دانید این جزیره یخی برای سکونت بسیار سختی دارد قطبی بودن آب و هوای حاکم در این منطقه زندگی را از حالت معمول خارج می نماید و همانطور که می دانید بخش مهمی از یخچال های طبیعی جهان در این منطقه واقع شده اند. این سرزمین که سرزمین اقیانوس های یخی است این سرزمین باران کمی دارد و حجم بیشتر بارش ها به شکل برف است. مردمان این منطقه زبان گرینلندی دارند واحد پول رایج در معاملات این منطقه کرون دانمارک است فرودگاه این سرزمین کانگرلوسواک است که از فرودگاه های اصلی به شمار می آید.

هزینه های سفر:

محاسبه هزینه های سفر به گرینلند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و از این طریق می توانید برنامه ریزی درست تری را برای سفر به این منطقه داشته باشید هزینه ای که برای غذا در این منطقه محاسبه می گردد برای یک ساندویچ معادل 89 کرون است و در رستوران ها نیز از 100 کرون تا 360 کرون است. هزینه های حمل و نقلی نیز بالغ بر 13 کرون تا 500 کرون هستند متاسفانه اطلاعات دقیقی از هزینه های اقامتی در این منطقه وجود ندارد اما می توانید با هزینه های مقرون به صرفه یک اقامتگاه خوب پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری گرینلند:

در این جزیره مهم ترین و مجذوب نماینده ترین جاذبه های جهانگردی وجود دارند که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نمایند از مهم ترین جاذبه هایی که در سفر به گرینلند می توانید از آن بازدید کنید شفق های قطبی است این شفق های پدیده های بی نظیری هستند و آسمان این جزیره را درخشان و دیدنی تر می نمایند. تماشای این شفق ها در این جزیره می تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند این پدیده طبیعی در آسمان این جزیره به چشم می خورد و مجذوب نمایندهیت های زیادی دارد. حیات وحش گرینلند یکی دیگر از مجذوب نمایندهیت های مهمی است که شاید خیلی از علاقه مندان به حیات وحش دلیل گردش خود را در این جزیره وجود همین تنوع حیات وحشی می دانند در این منطقه پهناور مجذوب نمایندهیت های بسیار متعددی وجود دارند که از جهت جذب جهانگرد بسیار با اهمیت می باشند و دارای مجذوب نمایندهیت های بی شماری هستند.

چشمه های آب گرم نیز در بخش هایی از این جزیره وجود دارند و آن را به یکی از منطقه ها دیدنی جهان تبدیل نموده اند بعلاوه از دیگر دیدنی های گرینلند می توان به کوه های یخی و برفی آن اشاره کرد این کوه ها ارتفاعات متعددی دارند و از مجذوب نمایندهیت های دیدنی بسیار زیادی برخوردار می باشند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7670

به "راهنمای سفر به گرینلند و جاذبه های غرق در یخ و سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به گرینلند و جاذبه های غرق در یخ و سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید