جزئیات گزارش کمیسیون برنامه درباره بودجه شرکت های دولتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره عملکرد بودجه سال 1399، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال 1401 شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت، در مجلس قرائت شد.

جزئیات گزارش کمیسیون برنامه درباره بودجه شرکت های دولتی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، غلامحسین رضوانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز (سه شنبه) گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خصوص عملکرد بودجه سال 1399، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال 1401 شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را قرائت کرد.

وی در تشریح جزئیات این گزارش گفت: لایحه بودجه سال 1401 شرکت­های دولتی با استناد تبصره 4 ماده (182) قانون آئین­ نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به همراه عملکرد سال 1399 و عملکرد شش ماهه سال 1400 و گزارش نظارت و ارزیابی شاخص عملکرد در 15 آبان ماه از طرف دولت به مجلس ارائه شد و مطابق حکم مذکور جهت آنالیز به دیوان محاسبات کشور ارسال شد.

رضوانی اعلام کرد: با توجه به نظر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با تشکیل کارگروهی مقرر شد بودجه پیشنهادی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرائی، سازمان برنامه و بودجه کشور و دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس مورد آنالیز قرار گیرد. این گزارش نتیجه آنالیز­ های بعمل آمده کمیسیون و گزارش دیوان محاسبات کشور براساس لایحه اولیه می باشد و تغییراتی در بودجه شرکت­ها، بانک­ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه نهایی تقدیمی دولت، اجرا شده است.

متن گزارش را اینجا بخوانید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7510

به "جزئیات گزارش کمیسیون برنامه درباره بودجه شرکت های دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات گزارش کمیسیون برنامه درباره بودجه شرکت های دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید