چرا هندوستان یک مقصد ایده آل برای سفر ماه عسل است؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، سفر ماه عسل یکی از مهمترین سفرهای هر شخص در طول زندگی به حساب می آید که همیشه در ذهن افراد باقی می ماند!خبرنگاران در این مطلب در خصوص دلایل سفر به هند برای ماه عسل مواردی را بیان می نماید؛ با ما همراه باشید .

چرا هندوستان یک مقصد ایده آل برای سفر ماه عسل است؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

برای سفر ماه عسل خود اگر به دنبال سپری کردن تعطیلاتی رمانتیک در کنار ساحل هستید یا دوست دارید تحرک زیاد همراه با ماجراجویی را تجربه کنید، کشور هندوستان برای هر دو نوع تعطیلات ماه عسل ذکر شده، کشوری ایده آل است. هند مقصدی است که بی چون و چرا دوباره در آن عاشق می شوید درحالیکه در سواحل کرالا (Kerala) لم داده اید، در میان شهرها و شهرستان های رنگارنگ راجستان به سر می برید، یا در حال تماشای غروب زیبای خورشید در شهر باستانی هامپی (Hampi) می باشید. با ما همراه باشید تا با دلایل ایده ال بودن هند برای سفر بعد از مراسم ازدواج (ماه عسل) آشنا شوید.

در هند گزینه های فراوانی با حال و هوای رمانتیک وجود دارد

اولین دلیل ایده آل بودن هندوستان برای سپری کردن تعطیلات ماه عسل، حال و هوای رمانتیک حاکم بر آن است. همانطور که همه می دانیم موضوع مشترک بیش از نود درصد فیلم های بالیوود، عشق و عاشقی است. در همه فیلم های بالیوودی یا همواره یک مرد جوان منتظر پیدا شدن عروس رویایی خود است یا یک زن جوان در آرزوی پیدا کردن خواستگار است و تماشگران سینما با ولع این داستان عاشقانه را دنبال می نمایند. این مسئله در واقع به معنی این است که هند می داند چگونه حال و هوای رمانتیک ایجاد کند، البته با وجود تنوع زیاد چشم اندازهای زیبا مسئله ای برای پیدا کردن مکان رمانتیک هم در هند وجود ندارد.

اگر به حال و هوای رمانتیک در کنار ساحل و شن و دریا علاقه دارید، توصیه می کنیم به جاهایی مثل گوا (Goa) و کرالا به خاطر وجود صحنه های رمانتیک در کنار ساحل یا دیدن مناظر چشم گیر و خیره نماینده به چوپاتی بیچ و گردشگاه ساحلی بمبئی بروید که برای تماشای ناپدید شدن خورشید پشت افق و نارنجی شدن آسمان مکان بسیار ایده آلی است. اگر به گردش در تپه های سرسبز موج دار علاقه دارید بهتر است به وسترن گاتس (Western Ghast) در کرالا بروید که در آن جنگل های برگ ریز و همواره سبز همراه با مزرعه های سرسبز چای در همه جا پراکنده شده اند و تصاویر خیره نماینده و مجموعه متنوعی از سرسبزی را بوجود آورده اند. طلوع خورشید هم در اینجا نقطه عطف هر روزه به حساب می آید. در شمال هند هم می توانید کوههای پوشیده از برف مرتفع، بیابان وسیع نارنجی رنگ که در شب به دلیل درخشش ستارگان بسیار تماشایی است و در آخر نهایت اظهار عشق به معشوق را در تاج محل معروف پیدا کنید.

در هند اقامتگاه های واقعا خاصی وجود دارند

دلیل بعدی انتخاب هند به عنوان مقصد مناسب ماه عسل، وجود اقامتگاههای خاص در این کشور است. هندوستان از تاریخ بشری طولانی و متنوعی برخوردار است که از قرن شانزدهم و امپراتوری مغول ها آغاز و تا تبدیل شدن به مستعمره انگلستان و بعد رسیدن به استقلال در سال 1947 ادامه پیدا می نماید. هندوستان در این سال ها سنت ها و آداب و رسوم و معماری جالب و شگفت انگیزی را پشت سر گذاشته است. امروزه در حالیکه تعداد زیادی از ساختمان های مهم تاریخی از جاذبه های توریستی هند محسوب می شوند، تعداد زیادی از آنها هم کاربرد دو منظوره دارند؛ یعنی هم جاذبه توریستی هستند و هم توریست ها می توانند در آنها اقامت داشته باشند.

مثلا در راجستان می توانید در یک مکانی اقامت داشته باشید (هاولی یا haveli) که همان عمارت سنتی هند یا خانه شهری است که در دور تا دور حیاط خانه ساخته می شود و با کاشی ها و وسایل ساخت هند با شکوه و جلال دکور شده است. در روستای کوچک مانداوا (Mandawa) هم نمونه هایی از این عمارت های سنتی را می توانید پیدا کنید که بسیار راحت و دوست داشتنی هستند؛ همچنین می توانید در Alsisar Haveliدر جیپور اقامت داشته باشید که از امتیاز استخر فضای باز و تاریخچه تصویری (تاریخی که روی دیوار به تصویر کشیده شده است) برخوردار می باشد. در کرالا هم می توانید برای اقامت شبی را روی عرشه یک خانه قایقی در یک آبگیر بکر روستایی و در پارک ملی باندهاوگار سپری کنید و در جاییکه ببرها در جنگل ها پرسه می زنند در خانه ای درختی منحصر بفرد شب را به صبح برسانید که برای زوج های علاقه مند به داشتن ماه عسلی کمی متفاوت ایده آل است.

در ادامه تعطیلات خود در هندوستان می توانید به تاج محل پالاس در بمبی بروید که احتمالا معروف ترین هتل هندوستان است؛ درحالیکه تاریخ ساخت آن به قرن هایی مثل زمان ساخت برخی از عمارت های میراثی در کشور بر نمی شود و قدمت چندانی ندارد. تاج محل در کلان شهر نامنظم و بدون قاعده و قانون بمبی جایی برای دیدن و دیده شدن می باشد. جالب است بدانید گاندی و اوباما هم در اینجا اقامت داشته اند، سوپر استارهای بالیود در اینجا غذا می خورند، می خوابند و نوشیدنی می نوشند. سوئیت های تاج محل در عین سادگی باشکوه اند و در نهایت اینکه اقامت در تاج محل برای ماه عسل برای زوج ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

در هند سواحل دیدنی و جذابی وجود دارند

دلیل بعدی انتخاب هند برای سفر ماه عسل وجود سواحل محشر در این کشور می باشد. اگر ماه عسل ایده ال شما جایی است که آفتاب و ماسه را به شکلی بسیار لذت بخش داشته باشد، درهندوستان این گزینه ها به اندازه کافی وجود دارد. ضروری است بدانید در هندوستان تعداد بسیار زیادی ساحل در امتداد خط ساحلی 4500 مایلی اقیانوس هند وجود دارد که بواسطه قرار داشتن در مجاورت اقیانوس، دمایی ملایم و مطبوع دارند که برای شنا عالی است. ساحل گوا (Goa) به خاطر پارتی های ساحلی خود معروف است و اگر به هیجان و جنب و جوش علاقه دارید، گوا مطمئنا ساحل ایده ال شما خواهد بود ولی اگر دوست دارید ریلکس کنید توصیه می کنیم به کرالا بروید. پیشرفته ترین سواحل هند همینطور ریزورت های لاکچری مثل The Leelaهم در اطراف قرار دارند که برای گذراندن ماه عسلی فوق العاده در هندوستان بسیار مناسب اند.

با وجود این، بهترین سواحل و یکی از بهترین جاها در هند برای ماه عسل را می توانید در آندامان آیلندز پیدا کنید که در دریای آندامان بین هند و تایلند قرار گرفته است. هاولوک (Havelock) هم می تواند با وجود تعداد زیادی ریزورت کنار اقیانوس بهترین مقصد ماه عسل باشد که امکاناتی تماما لاکچری را برای مهمان خود فراهم نموده است.

هند؛ اولین انتخاب برای ماه عسلی ماجراجویانه است

هندوستان برای ماه عسلی ماجراجویانه هم می تواند بسیار مناسب باشد. حتما در میان زوج هایی که قصد سفر ماه عسل دارند کسانی پیدا می شوند که به گزینه دیگری به غیر از تعطیلاتی در کنار ساحل علاقه داشته باشند. سفر بعد از مراسم ازدواج می تواند در کنار ریلکس کردن و استفاده از حال و هوای رمانتیک، سفری ماجراجویانه هم باشد. و ضروری است بدانید جایی بهتر از هندوستان با تنوعی استثنایی از فعالیت ها برای ماه عسلی همراه با ماجراجویی وجود ندارد.

اگر بیشتر به گشت و گذار و کشف جاهای ناشناخته علاقه دارید توصیه می کنیم سفر با قطار را انتخاب کنید. در سفر با قطار بعد از اینکه وظیفه خطیر رزو بلیط را پشت سر گذاشتید دیگر کاری به غیر از لم دادن در تختخواب دیواری و تماشای نواحی بیرون از شهر و شهرهایی که به سرعت از آنها عبور می کنید، ندارید. سفر با قطار بسیار مقرون به صرفه هم می باشد به علاوه می توانید در حین سفر و منتظر شدن در ایستگاه برای رسیدن قطار بعدی، تعدادی دوست جدید پیدا کنید. با قطار که همواره راه جالبی برای سفر کردن است، تقریبا می توانید به همه جای هند سفر کنید. همچنین می توانید در ماجراجویی یک گام جلوتر رفته و سفرتان را به یک سفر ماه عسل پر دستاورد تبدیل کنید. جالب است بدانید با وجود زوج هایی که به بالا رفتن از کوهها یا کوهپیمایی علاقه دارند، هواداران سفرهای ماه عسل ماجراجویانه در حال افزایش است و در هندوستان جاهای فراوانی و کارهای زیادی مثل بالا رفتن از قله ها یا راهپیمایی در مسیرهای خارج از شهر کرالایا یا بالا رفتن از تپه های آندرا پرادش، برای به چالش کشیدن شما وجود دارد.

هند عالی ترین مقصد برای تمدد اعصاب و ریلکس کردن است

دلیل پنجم انتخاب هند، عالی بودن آن برای ریلکس کردن و تمدد اعصاب است. حتما همه زوج ها بعد از تحمل استرس های برنامه ریزی و انجام مراسم ازدواج به نحوی بسیار عالی، به تمدد اعصاب احتیاج دارند و اگر واقعا می خواهید در سفر ماه عسل خود استراحت کنید در هندوستان برای زوج ها گزینه ای فراتر از گذراندن تعطیلات در کنار ساحل فراهم شده است و این گزینه ثبت نام در کلاس های یوگا یا مدیتیشن است. شرکت در کلاس های یوگا و مدیتیشن بهترین راه برای ریلکس کردن، سرحال شدن و دوباره به هم پیوستن بعد از ماهها تهیه و تدارک برای بزرگ ترین روز زندگی می باشد.

هند کشوری بی نهایت قابل دسترس است

آخرین دلیل انتخاب هند به عنوان مقصد ماه عسل، مناسب بودن آن با توان اقتصادی شما و سهولت دسترسی به آن می باشد. در هند لازم نیست نگران پول باشید و با انتخاب آن برای ماه عسل واقعا از مناسب بودن هزینه ها در آن سورپرایز می شوید. در هندوستان هزینه اقامت نسبت به خیلی از کشورهای خارجی مناسب تر است.

راهنمای سفر به هند

چیزهایی که در هند نباید بخورید

تور خبرنگاران هند

منبع: لحظه آخری
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2733

به "چرا هندوستان یک مقصد ایده آل برای سفر ماه عسل است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا هندوستان یک مقصد ایده آل برای سفر ماه عسل است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید