پوکو F5 در تاریخ 17 فروردین راهی بازار می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، طبق جدیدترین گزارشی که پیرامون پوکو F5 منتشر شده، به نظر می رسد شیائومی قصد دارد این گوشی را در تاریخ 6 آوریل (17 فروردین) رسما راهی بازار کند.

پوکو F5 در تاریخ 17 فروردین راهی بازار می شود

گوشی های سری پوکو F معمولا گوشی های قدرتمند و در واقع پرچم دار پوکو به حساب می آیند. مورد انتظارترین محصولات این شرکت هم سری F5 هستند؛ گوشی هایی که گفته می شود در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار خواهند شد و امکانات و قابلیت های متعددی هم خواهند داشت.

پوکو F5 پرو قرار است نسخه تغییر برندیافته ردمی K60 باشد که راهی بازار جهانی هم می شود. پوکو F5 هم که از آن به عنوان نسخه تغییر برندیافته ردمی نوت 12 توربو یاد می شود قرار است از تراشه تازه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 به عنوان قلب تپنده بهره ببرد و گفته می شود در تاریخ 17 فروردین هم از آن رونمایی خواهد شد.

نماینده پوکو قرار است ابتدا در هندوستان برای خرید در دسترس قرار بگیرد و بعد از مدتی هم به بازارهای دیگر عرضه خواهد شد. اما ردمی نوت 12 توربو که در واقع همان پوکو F5 با برند ردمی است، طی چند روز آینده راهی بازار می شود تا به نوعی کاربران را با تعیینات و امکانات پوکو F5 آشنا کند. البته در متن این گزارش فقط به بازار هندوستان اشاره شده اما تجربه نشان داده پوکو فروش گوشی های سری F را فقط به بازار هندوستان محدود نمی کند.

پیش تر خبری در رابطه با تعیینات فنی پوکو F5 پرو منتشر شده اما به صورت خیلی خلاصه باید بگوییم این گوشی نمایشگری 6.6 اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح +FHD خواهد داشت. همچنین به نظر می رسد سنسور اثر انگشت آن هم درون نمایشگر تعبیه خواهد شد. این گوشی باتری 5500 میلی آمپر ساعتی، شارژر 67 واتی، دوربین اصلی 50 و فوق عریض 8 مگاپیکسلی، اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 را هم به عنوان سایر تعیینات فنی خود به همراه دارد.

پوکو F5 پرو اما به احتمال زیاد نمایشگری 6.67 اینچی از نوع OLED با وضوح +QHD و رفرش ریت 120 هرتز خواهد دشت و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هم به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش خواهد کرد. همچنین گفته می شود این گوشی در قدرتمندترین مدل خود 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. حال تعیین نیست کدام مدل راهی بازار جهانی خواهد شد.

این گوشی دوربین اصلی +4 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال خواهد داشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم آن را همراهی خواهند کرد. از لحاظ باتری و سرعت شارژر، این گوشی شرایط مشابهی با مدل استاندارد خواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

9,799,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال

8,750,000

تومان

محبوب ترین گوشی های شیائومی در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7782

به "پوکو F5 در تاریخ 17 فروردین راهی بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکو F5 در تاریخ 17 فروردین راهی بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید