معرفی هتل 3 ستاره سیلتر هوف در برلین

به گزارش نوای پرنده پارسی، هتل سیلتر هوف برلین | Hotel Sylter Hof Berlin

این هتل خانواده دوست، از طبقه آخر خود نمای بی نظیری از شهر برلین را به شما نمایش می دهد. هتل سیلتر هوف برلین Hotel Sylter Hof Berlin یک هتل 3 ستاره ارتقا یافته می باشد که در 600 متری خیابان معروف کورفورستندام و مرکز خرید کا د وه KaDeWe قرار گرفته است. در نتیجه اگر قصد خرید دارید به راحتی با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به این خیابان ها برسانید. مجله خبرنگاران خصوصیات هتل سیلتر هوف برلین را به تفصیل بیان می کند. در نتیجه خصوصیاتی همچون خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه تا دیدنی های برلین را بیان می کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره سیلتر هوف در برلین

خدمات رفاهی هتل سیلتر هوف برلین

پارکینگ خصوصی بدون نیاز به رزرو و با پرداخت های روزانه به همراه یک پارکینگ محافظت شده در اختیارتان قرار گرفته است. کارکنان میز پذیرش با خوش رویی به استقبال شما آمده و امکاناتی همچون میز پذیرش شبانه روزی، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، خدمات نگهبانی، خدمات بلیط و گشت های درون شهری را برای شما فراهم می آورد. از تمام خدمات نظافتی برخوردار خواهید بود. برای هر یک از خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. تنها واکس کفش ها رایگان است. اگر ملاقاتی کاری در برلین دارید، می توانید از 9 اتاق ملاقات، فضای کنفرانسی به متراژ 500 متر مربع، یک مرکز تجاری و خدمات فکس و فتوکپی با هزینه ای جداگانه مهیا خواهد شد.

اینترنت وای فای در فضای عمومی هتل یا کافی نت با اینترنت سیمی دسترسی شما را به شبکه جهانی وب ممکن می کند. همچنین در اتاق ها نیز اینترنت رایگان دارید. ورود حیوانات خانگی به هتل آزاد است ونیاز به شارژ دارند. دیگر امکانات هتل شامل موارد زیر است:

  • باربر و آسانسور
  • تلویزیون در لابی
  • چای و قهوه در لابی
  • روزنامه رایگان در لابی
  • تهویه مطبوع
  • فضایی برای افراد غیر سیگاری
  • دستگاه وندینگ برای نوشیدنی
  • دستگاه وندینگ برای تنقلات

ورود به هتل سیلتر هوف برلین از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به 4 زبان فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل سیلتر هوف برلین

تراس زیبای هتل فضایی برای نشستن و لذت بردن از فضای روبروی و منظره شهر به همراه صرف چای و قهوه می باشد. از هتل دوچرخه کرایه کنید و در محله های اطراف هتل رکاب بزنید. این هتل امکانات تفریحی دیگری ندارد. مرکز تناسب اندامی در نزدیکی هتل قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده کنید.

رستوران هتل:

بوفه صبحانه با پرداخت های جداگانه هر روز برایتان سرو می شود. رستوران بوتانیکا هتل Botanica Restaurant، فضای خانوادگی بسیار زیبایی بوجود آورده و می توانید تمام وعده های غذایی را در آن سفارش دهید. هر روز صبح بین ساعات 6:30 تا 10:30 صبح در هتل تهیه و سرو می شود. خدمات پذیرایی هتل نیز، شبانه روز در اختیارتان قرار می گیرد. به جز این رستوران، در اطراف هتل و تا فواصل 400 متری رستوران های متنوعی از رستوران های ایتالیایی گرفته تا بین المللی را پیدا خواهید کرد.

امکانات اتاق های هتل

تمام 178 اتاق هتل اقامتی راحت را با ملافه های ضد آلرژی، منوی انتخاب بالشت به علاوه اینترنت وای فای رایگان و تلویزیونی صفحه تخت با شبکه های جهانی را برای شما مهمانان در نظر گرفته است. امکانات درون سوئیت ها و اتاق ها شامل یخچالی کوچک، تلفن، میز مطالعه، پرده های ضخیم، روزنامه رایگان، گاوصندوق دیجیتالی و امکانات اتوکشی در صورت درخواست می باشد.

در حمام ها ترکیب وان و دوش، وسایلی همچون صابون، شامپو، نرم کننده ها و مسواک به همراه سشوار و حوله قرار داده شده است. سوئیت ها و آپارتمان ها فضایی جداگانه برای آشپزخانه دارند که تمام وسایل آشپزی مانند فر گازی در آن تعبیه شده است. کارکنان مهربان هتل، یک بطری آب معدنی رایگان هم در اختیارتان قرار می دهند. برای رزرو اتاق در هتل مرکیور برلین یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل برلین در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل سیلتر هوف برلین

اتاق های خانوادگی تمام امکانات نام برده را داشته و با متراژ 43 متر مربع می باشد.

  • سوئیت: 63 متر مربع متراژ، دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • اتاق کامفروت دبل: متراژ این اتاق، 45 متر مربع بوده و یک تخت دو نفره با دو تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • آپارتمان استاندارد: مساحت آن 65 متر مربع بوده و دارای یک تخت دو نفره کینگ با فضای آشپزخانه می باشد. در حمام هم وان کار گذاشته شده است.
  • استودیو استاندارد: مساحت آن 43 متر مربع بوده و دارای یک تخت دو نفره کینگ با وان در حمام می باشد.
  • اتاق کامفورت تریپل: 65 متر مربع متراژ آن بوده و دارای دو تخت یک نفره و یک تخت مبلی با وان در حمام می باشد.
  • استاندارد سینگل: 14 متر مربع متراژ آن بوده و دارای یک تخت یک نفره به همراه نمایی رو به شهر می باشد.
  • استاندارد دبل: 24 متر مربع متراژ آن بوده و دارای دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره می باشد. سیگار کشیدن در این شهر ممنوع می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر برلین

ایستگاه زیرزمینی میدان ویتنبرگ و فروشگاه کا د و KaDeWe تا این هتل 3 ستاره 5 دقیقه پیاده روی دارد. مراکز خرید فراوانی را در محدود 600 متری هتل پیدا می کنید. حتی با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به آن ها برسید. برای دسترسی به کلیسای قیصر ویلهلم و ایستگاه زیرزمینی میدان-ویکتوریا-لوئیس باید 900 متر راه بروید. باغ وحش برلین و ایستگاه زیرزمینی کورفورستن تنها 1 کیلومتر تا محل اقامت شما فاصله دارد و با 20 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه دوچرخه سواری می توانید خود را به این مکان ها برسانید.

  • کورفورستندام: 1.7 کیلومتر از هتل دورتر بوده و پیاده حدود 35 دقیقه و با تاکسی 9 دقیقه طی این جهت، زمان می برد. اتوبوس m29 شما را 18 دقیقه ای به این مکان می رساند.
  • میدان پوتسدامر: از محل اقامت شما، 2.1 کیلومتر دورتر است که با ماشین، 7 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید.
  • : 2.5 کیلومتر بوده که رسیدن به این محل، پیاده حدود 40 دقیقه و با تاکسی 7 دقیقه طول می کشد. با اتوبوس های خط 100، تقریباً 15 دقیقه راه دارید.
  • ایستگاه برلین مرکزی: 2.8 کیلومتر است که با تاکسی در مدت زمان 8 دقیقه، به این ایستگاه می رسید. پیاده 45 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس حدود 45 دقیقه زمان می برد که به این مکان برسید.
  • ایست بازرسی چارلی: این ایست بازرسی تاریخی، 2.9 کیلومتر دورتر است و با تاکسی، 12 دقیقه و با دوچرخه 14 دقیقه طول می کشد تا به این ایست بازرسی برسید. اتوبوس خط M29، نیز در مدت 14 دقیقه به این مکان می رسد.
  • خیابان فردریک: این خیابان دیدنی، 3 کیلومتر دورتر بوده و اگر دوچرخه سواری کنید، 15 دقیقه ای به این محل می رسید. با تاکسی، 11 دقیقه و با مترو نیز در مدت 18 دقیقه به این مکان می رسد.
  • میدان گندارمن مارکت: 3.2 کیلومتر است که با ماشین 12 دقیقه و مترو 18 دقیقه، راه خواهد بود. اگر دوچرخه بگیرید، 20 دقیقه راه خواهید داشت.
  • موزه تاریخ طبیعی: این موزه زیبا تا مکان شما، 3.6 کیلومتر فاصله داشته و با 12 دقیقه رانندگی یا با مترو و اتوبوس حدود نیم ساعت در راه خواهید بود.
  • برج تلویزیون برلین: 4.6 کیلومتر است که اگر تاکسی بگیرید، 20 دقیقه ای و اگر با مترو بروید 26 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • میدان الکساندر: 4.9 کیلومتر از شما دورتر است. که با 20 دقیقه رانندگی یا 30 دقیقه اتوبوس سواری به این میدان می رسید. اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید، می توانید 20 دقیقه ای خود را به این محل برسانید.
  • : 7.2 کیلومتر است که با ترانسفر فرودگاهی یا تاکسی های فرودگاه، 20 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه برلین شونفلد: تا هتل، 17 کیلومتر فاصله دارد که با ماشین 32 دقیقه راه خواهد بود.

موقعیت هتل سیلتر هوف برلین

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آلمان، برلین 10787، خیابان کورفورستن 114

Kurfürstenstraße 114, 10787 Berlin, Germany

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7532

به "معرفی هتل 3 ستاره سیلتر هوف در برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره سیلتر هوف در برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید