پایگاه خبری، تحلیلی اینشورتک شروع به کار کرد
به گزارش نوای پرنده پارسی، پایگاه خبری- تحلیلی اینشورتک با شعار رسانه عصر تحول و نوآوری رونمایی شد و فعالیت خود را در فضای رسانه ای کشور شروع کرد.
طبق اعلام گروه رسانه ای- فرهنگی اینشورتک، این دومین محصول این گروه پس از انتشار مجله اینشورتک طی فصل های بهار و تابستان 1400 است.
سایت خبری- تحلیلی اینشورتک از 17 مهر 1400 در دامنه www.insurtech.ir وارد دنیای رسانهای شده است و به طور آنلاین و روزانه به فعالیت می پردازد.
شماره سوم نشریه اینشورتک هم در 128 صفحه به صورت چاپی تا خاتمه مهرماه منتشر خواهد شد.
رسانه اینشورتک، از سال گذشته فعالیت خود را با هدف فرهنگسازی در زمینه نوآوری و تحول دیجیتال شروع نموده است و نقطه تمرکز خود را بر مدل های نوین کسب و کار در صنعت اقتصادی و بیمه گذاشته است.
پایگاه خبری هم به اسم محصول نو این گروه رسانه ای- فرهنگی اعلام موجودیت نموده است و محصولات دیگری هم در حوزه شبکه های اجتماعی، چاپ و ترجمه کتاب، برگزاری رویدادهای حوزه نوآوری و ... در برنامه این گروه مستقل رسانه ای- فرهنگی قرار گرفته است.
این پایگاه خبری قابلیت ایجاد صفحه اختصاصی برای شرکت ها را دارد به طوری که متقاضیان می توانند پایگاه خبری مستقلی با نام و اسم خود در این سایت داشته باشند و عملا یک سایت خبری برای انتشار اخبار و رویدادهای خود در این دامنه بسازند.
مدتی است که تحولات دیجیتالی وارد دنیای بیمه شده و انقلابی بزرگ در این صنعت ایجاد نموده است. حالا فناوری بخش جدایی ناپذیر بیمه است و در این میان برخورداری از رسانه ای برای پوشش اخبار نوآوری و فناوری صنعت بیمه در دنیای امروز نه تنها یک راه چاره موثر برای آگاهی از روینمودها و چالش ها که یک ضرورت تلقی می گردد. با آگاهی به این احتیاج صنعت بیمه کشور، رسانه اینشورتک با حمایت شبکه نوآفرینی سرآمد (پلنت) به فعالیت می پردازد.
مراسم رونمایی از سایت خبری - تحلیلی رسانه اینشورتک به علت شرایط خاص کرونا با حضور تعداد محدودی از مدیران صنعت بیمه، روز شنبه 17 مهرماه در سوله سوم کارخانه نوآوری آزادی برگزار گردید و این رسانه به اسم اولین و تنهاترین رسانه فناوری و نوآوری متمرکز بر حوزه بیمه فعالیت خود را شروع کرد.
رسانه اینشورتک با هدف توسعه فرهنگ نوآوری در زیست بوم صنعت بیمه و اقتصادی به وسیله فراوری محتوای تخصصی سعی دارد پلی ارتباطی میان کهنه کاران صنعت بیمه و فعالان تازه پای این عرصه باشد. معرفی و نمایش چهره ای واضح و شفاف از صنعت بیمه کشور و ایجاد بسترهای متنوع همکاری در زیست بوم بیمه ایران و دنیا از مهم ترین اهدافی است که رسانه اینشورتک دنبال می نماید.
این پایگاه خبری قرار است علاوه بر فراهم آوردن بستری برای آشنایی با فناوری بیمه ای، به محلی برای تلاقی بیمه گران سنتی با استارت آپ های فعال در زیست بوم نوآوری و مجرایی برای ایجاد ارتباط میان آنها باشد.
گروه رسانه ای- فرهنگی اینشورتک انتشار دوره نو فصلنامه اینشورتک را هم در دستور کار دارد. علاقمندان می توانند مطالب مربوط به شماره های قبلی این فصلنامه را هم در پایگاه خبری این رسانه دنبال نمایند.
منبع: اتاق بازرگانی ایران