هوآوی همچنان در صندلی نخست فروش گوشی هوشمند 5G در بازار چین

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت هوآوی پیروز به حفظ صندلی نخست خود در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند 5G در بازار چین شده است.

هوآوی همچنان در صندلی نخست فروش گوشی هوشمند 5G در بازار چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس اطلاعات و گزارش های منتشرشده از سوی شرکت مارکتینگPush Big، هوآوی توانسته در سال 2020 میلادی، 48.8 درصد سهم بازار گوشی های هوشمند 5G را به خود اختصاص دهد.

جالب ترین بخش این گزارش را می توان اختلاف قابل توجه برندی دانست که در صندلی دوم واقع شده است؛ شرکت ویوو با 16.6 درصد سهم بازار توانسته در صندلی دوم قرار بگیرد اما فقط حدود یک سوم سهم بازار هوآوی را در اختیار دارد.

گوشی هوشمند هوآوی P40 Pro از نظر فروش و فعال سازی دستگاه های 5G در بازار، رتبه اول را به دست آورده و جالب آن که سه گوشی هوشمند بعدی هم از برند هوآوی هستند؛ صندلی دوم در اختیار هوآوی P40 بوده و نام Nova 7 Pro و Nova 7 SE هم در صندلی های سوم و چهارم دیده می گردد. آیفون 12 تنها پیروز به قرار دریافت در صندلی پنجم این لیست شده است.

از ابتدای ورود گوشی های 5G به بازار، هوآوی همیشه در زمره پیروز ترین های بازار قرار داشته است. این شرکت که خود یکی از شرکت های پیشرو ارائه خدمات سخت افزاری شبکه 5G در جهان است، با تمرکز فوق العاده بر این فناوری به دنبال پیروزیت در این بازار است.

هوآوی با داشتن بیش از 5 گوشی هوشمند در لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند 5G سال 2020 بیشترین تاثیرگذاری در این بازار را داشته است. در شرایط کنونی به نظر می رسد که هوآوی را باید حکمران این بخش از بازار دانست.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6471

به "هوآوی همچنان در صندلی نخست فروش گوشی هوشمند 5G در بازار چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی همچنان در صندلی نخست فروش گوشی هوشمند 5G در بازار چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید