نهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا علیزاده عصر یکشنبه در نشست خبری برگزاری نهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین استاندار کرمان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت سال جاری منعقد شد نهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور در کرمان برگزار خواهد شد.

نهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می گردد

وی در ادامه اضافه نمود: طبق این تفاهم نامه دبیرخانه جشنواره به مدت سه سال در کرمان خواهد بود و طبق صحبت های اجرا شده قرار به فعالیت دائمی دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان شده است.

علیزاده با توجه به اینکه 50 درصد هزینه ها توسط استان کرمان و 50 درصد توسط معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین می گردد، گفت: بر این اساس جلساتی را در تهران در شورای سیاستگذاری جشنواره در مورد تقسیم وظایف و مباحث محتوایی و اجرایی بحث و آنالیز شد.

علیزاده در ادامه گفت: نهایتا بخش های علمی و محتوایی جشنواره به عهده معاونت هنری وزارت ارشاد و فعالیت های اجرایی نیز در استان کرمان صورت خواهد گرفت.

وی همچنین اضافه نمود: طی هماهنگی های انجام شده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان تعدادی از اجراها در منطقه جنوب استان کرمان برگزار خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه به صورت همزمان برنامه ها در سراسر کرمان برگزار می گردد، گفت: چهار سالن در جنوب و 9 سالن در شرق و شمال استان کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید نمود: استاندار کرمان تاکید بر استفاده از ظرفیت این جشنواره در راستای توسعه گردشگری دارد که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت هایی که در استان کرمان در این امر وجود دارد برای توسعه گردشگری استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3843

به "نهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید