نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ)

به گزارش نوای پرنده پارسی، نمایشگاه نفت و گاز روسیه یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی با موضوع تجهیزات پیشرفته و فناوری های نوآورانه در بخش نفت و گاز است. این نمایشگاه از تاریخ 18 تا 21 آوریل 2022 برابر با 29 فروردین تا 1 اردیبهشت 1401 در مسکو روسیه برگزار می گردد و یکی از ده رویداد برتر دنیا در حوزه نفت به شمار می آید. وزارت انرژی روسیه و صنعت و تجارت از حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ)

رویداد نفت و گاز روسیه برترین مکان برای متخصصان این حوزه است که تعاملات دنیای گسترده ای را پایه ریزی نمایند. اگر در پی فرصت های تجاری بین المللی هستید و می خواهید با متخصصان حوزه نفت و گاز از سراسر دنیا آشنا شوید، بازدید از نمایشگاه نفت و گاز روسیه به شما توصیه می گردد.

برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر از برنامه های نمایشگاه این مطلب از خبرنگاران را مطالعه کنید.

درباره نمایشگاه نفت و گاز مسکو

نمایشگاه نفت و گاز مسکو از سال 1978 به صورت سالیانه برگزار می گردد و در طول این سال ها توانسته جایگاه بالایی در رویدادهای تجاری و بین المللی به دست آورد. انرژی همچنان نقش پررنگی در اقتصاد روسیه دارد و 50 درصد از سهم عایدی روسیه از نفت و گاز به دست می آید. این کشور برای مدیریت مصرف و بهره وری بیشتر در حوزه انرژی، اقدام به برگزاری چنین نمایشگاهی در طول سال ها نموده است.

این نمایشگاه زیر نظر وزارت صنعت و تجارت، انرژی، کارآفرینان، اتحادیه صنعتگران، انجمن گاز روسیه، فراورینمایندگان نفت و گاز و اتاق بازرگانی و صنعت روسیه برنامه ریزی می گردد و اهداف زیر را دنبال می نماید:

  • گرد هم آوردن اعضای انجمن صنعتگران از سراسر دنیا
  • ارائه فرایندهای نو فراوری محصولات فرآوری شده در حوزه نفت و گاز
  • ایجاد فرصتی برای دیدار با مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان

به وسیله این رویداد بین المللی می توان با چالش های موجود در این حوزه آشنا شد و برای افزایش بهره وری و کیفیت با کارشناسان تبادل نظر کرد. بنابراین پنل های تبادل نظر آزاد بسیاری با موضوعات متنوعی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه برگزار می شوند.

موضوعات کنفرانس و برنامه های نمایشگاه نفت و گاز مسکو

این رویداد برترین فرصت برای آنالیز تمامی جوانب صنعت نفت و گاز به صورت میان مدت و بلندمدت محسوب می گردد؛ زیرا حوزه نفت و گاز روسیه و کشورهای دیگر در آستانه تغییرات نوی واقع شده است. با توجه به تغییرات پیش رو، باید برای جذب سرمایه گذار، ذخایر معدنی جایگزین و تهیه سیاست های اقتصادی درست برای توسعه در بازار با کارشناسان این صنعت بحث و مشارکت فکری گردد. بنابراین موضوعاتی که در این مجمع در خصوص آنها تبادل نظر می گردد، شامل موارد زیر است:

  • چالش ها و هدف های پیش روی بخش نفت و گاز در بلند مدت
  • چگونگی توسعه زیرساخت ها برای حضور قوی در بازار صنعت انرژی
  • جایگاه نوآوری و بهره وری در صنعت نفت و گاز
  • آنالیز سیاست های بازار انرژی و ایجاد جایگاهی پایدار در آن
  • پیش بینی قیمت دنیای هیدروکربن ها
  • ایجاد فضایی برای همکاری بین المللی و تحکیم سیاست های خارجی
  • اتخاذ برترین شیوه های زیست محیطی و استاندارد در حوزه انرژی
  • تعریف شاخص های شفاف در بازار داخلی نفت و فرآورده های نفتی

چرا باید از نمایشگاه نفت و گاز روسیه بازدید کرد؟

از آنجایی که حوزه انرژی چه در ایران و کل دنیا با چالش های بسیاری روبه رو است، شرکت در این نمایشگاه برترین فرصت برای آنالیز مسائل، هدف ها و یافتن راه کارهای پیشرو در جهت توسعه زیرساخت های این صنعت خواهد بود.

از طرفی دیگر با حضور در رویداد نفت و گاز مسکو می توان برای توسعه صنعت انرژی و ایجاد مسیرهای همکاری بین المللی کوشش کرد. در واقع برترین و پیشرفته ترین بازارها در نمایشگاه نفت و گاز حضور دارند و موقعیت تقویت همکاری با کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در این رویداد فراهم است.

گردهم آمدن کارشناسان و کارآفرینان از سراسر دنیا و نمایش محصولات و فرایندهای نو پیش رو در انرژی باعث شده که شبکه سازی قدرتمندی در حین برگزاری این رویداد شکل بگیرد و اطلاعات مهمی در آن به اشتراک گذاشته گردد.

زمان برگزاری نمایشگاه نفت و گاز روسیه

18 تا 21 آپریل 2022 برابر با 29 فروردین تا 01 اردیبهشت 1401

مکان برگزاری نمایشگاه نفت و گاز روسیه

آدرس: روسیه، خیابان موسکوا

راه های دسترسی به نمایشگاه نفت و گاز روسیه

نمایشگاه فاصله کوتاهی تا ایستگاه های مترو Vystavochnaya و Delovoy Tsentr، ایستگاه Delovoy Tsentr MCC دارد. بعلاوه یکی از خیابان های اصلی مسکو مانند خیابان آربات نو در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است. بازدیدنمایندگان می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی به سرعت به اکسپو سنتر (Expocentre) دسترسی پیدا نمایند.

اکسپوسنتر سه ورودی شاقتصادی، جنوبی و غربی وجود دارد. می توان از Krasnopresnenskaya naberezhnaya ، 1st Krasnogvardeyskiy proezd و مستقیما از ایستگاه های مترو Vystavochnaya و Delovoy Tsentr به درهای مختلف آن رسید.

مکان برگزاری نمایشگاه نفت و گاز روسی روی نقشه گوگل مپ

در خصوص نمایشگاه نفت و گاز مسکوچه نظری دارید؟

نمایشگاه نفت و گاز روسیه برای پیشبرد صنعت انرژی و ارائه راهکارهای موثری برای ارتقا بهره وری و ایجاد فناوری های نوآورانه برگزار می گردد. بسیاری از فعالان این صنعت، با خرید بلیط هواپیما تهران مسکو و رزرو هتل به بازدید از این نمایشگاه می فرایند.

از آنجایی که موضوع انرژی در ایران هم بسیار حساس و مهم محسوب می گردد، نظر شما در خصوص برگزاری این نمایشگاه و حضور در آن چیست؟ شاد می شویم اگر در این رویداد حضور داشته اید، تجربه تان را به ما هم بگویید

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7610

به "نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ)" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید