موضوع تازه دموکرات ها ترامپ را عصبی کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایسنا نوشت: رئیس جمهور آمریکا در سلسله توییت هایی به دموکرات های این کشور و رسانه های جریان اصلی به خاطر صحبت از به وجود آمدن بحران قانون اساسی در آمریکا حمله کرده و صحبتهای آنها را یک لطیفه غم انگیز توصیف کرد.

موضوع تازه دموکرات ها ترامپ را عصبی کرد

به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توییت هایش دموکرات ها را به تداوم سوءاستفاده از قدرت و آزار و اذیت خودش متهم کرد.

او نوشت: حتی جیمز کلپر، مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا می پذیرد اقدامات اف بی آی علیه کمپین ریاست جمهوری ترامپ با تعریف جاسوسی مطابق است و شاید کریستوفر رای مدیر فعلی اف بی آی نفر بعدی باشد که این کار را انجام می دهد.

ترامپ در توییت دیگری در ادامه حمله اش به دموکراتها شرح داد: یک نمونه دیگر از سوءاستفاده از قدرت در سلسله طولانی سوءاستفاده های دموکراتها از قدرت را شاهد هستیم؛ سوءاستفاده هایی که در طول دولت اوباما آغاز شدند، در طول عملیات مولر-اف بی آی ادامه یافتند و اکنون نوبت جری ندلر است تا سوءاستفاده از قدرت را به هدف آزار و اذیت ترامپ ادامه دهد...در حالی که کمیته ملی دموکراتها- دستگاه رسمی حزب دموکرات- به هنگام استفاده از دلارهای حامیان مالی برای تبانی با مقامات اطلاعاتی روسیه به منظور حمله به یک مخالف سیاسی داخلی (من) گرفتار شد. اف بی آی هیچ رهبری ندارد. مدیر اف بی آی در حال حمایت از همان باندی است که تلاش کرد تا رئیس جمهور را از طریق یک کودتای غیرقانونی سرنگون کند (با توصیه مقام های سابق وزارت دادگستری).

ترامپ در توییتهای دیگری در راستای حملاتش به دموکرات ها نوشت: صحبت جدید و رقت انگیز و نادرست دموکرات ها این است که ما درگیر یک بحران قانون اساسی هستیم.

او خاطر نشان کرد: به آنها و شریکشان یعنی رسانه های اخبار دروغ گفته شده که این حرف را با بلندترین صدا و بیشترین میزان تکرر که ممکن باشد مطرح کنند. اینها یک لطیفه غم انگیز هستند. ما به جرات قدرتمندترین اقتصاد تاریخمان، بهترین آمار ایجاد شده در حوزه اشتغال، مالیات های پایین و قوانین کمتر، یک ارتش بازسازی شده و تعداد زیادی قضات جدید عالی و خیلی دستاوردهای دیگر داریم.

ترامپ خاطر نشان کرد: بحران قانون اساسی واقعی فریب عظیمی است که به خورد ملت ما داده شده است، یک تعقیب موهومات، یک حقه خائنانه.

همچنین ترامپ در ادامه توییتهایش دموکراتها را دیوانه خوانده و نوشت: دموکراتها به رغم گذشت دو سال و صرف میلیون ها دلار، از زمان علنی شدن نتایج گزارش رابرت مولر مثل دیوانه ها رفتار کردند اما آنها حتی قبل از آغاز انتشار این گزارش می دانستند که هیچ چیزی وجود ندارد. همه این اتفاقات یک حقه بزرگ است و شاید بزرگترین فریب در تاریخ آمریکا باشد.

ترامپ در یک توییت دیگر تاکید کرد: حتی از زمانی که گزارش مولر وقوع هیچ گونه تبانی و ممانعت از اجرای عدالت را نشان نداد دموکراتها دائماً در تلاش برای آسیب زدن به من و حزب جمهوریخواه از جمله با عنوان کردن 80 درخواست برای ارائه اسناد و شهادت ها بدون هیچ دلیلی بوده اند. این همه چیزی است که آنها می خواهند انجام دهند و به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این توییت هایش عنوان کرد: بحران قانون اساسی این است که دموکرات ها از همکاری خودداری می کنند. بگذارید آنها کارشان را با برطرف کردن اغتشاشی که قوانین مهاجرتی آنها در مرزهای جنوبی ایجاد کرده آغاز کنند.

چند روز پیش دموکرات های ارشد کنگره آمریکا شامل نانسی پلوسی، رئیس مجلس کنندگان و جری ندلر رئیس کمیته قضائی این مجلس گفتند که آمریکا در حال تجربه یک بحران قانون اساسی است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1280

به "موضوع تازه دموکرات ها ترامپ را عصبی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع تازه دموکرات ها ترامپ را عصبی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید