معرفی هتل لاوال هیلتون مونترال ، 4 ستاره

به گزارش نوای پرنده پارسی، هتل لاوال هیلتون مونترال | Laval Hilton Montreal Hotel

این هتل که دارای 190 اتاق در 10 طبقه می باشد، در لاوال واقع شده و در فاصله کوتاهی از مرکز شهر مونترال قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی است و فقط چند دقیقه از مراکز خرید فاصله دارد. هتل لاوال هیلتون مونترال Laval Hilton Montreal Hotel کمتر از 13 کیلومتر از فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو فاصله دارد. مرکز خرید کیرفور لاوال در 2 دقیقه ای هتل است. لذت بردن از صبحانه، ناهار و یا شام در رستوران هتل و همچنین نوشیدنی در کافه هتل در این اقامتگاه میسر است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل لاوال هیلتون مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل لاوال هیلتون مونترال ، 4 ستاره

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل لاوال هیلتون مونترال

امکانات رفاهی از جمله دسترسی به اینترنت کابلی و وای فای رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها و جلسات، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی در این هتل 4 ستاره به چشم می خورد. علاوه بر این، هتل مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، تلویزیون در مکان های عمومی، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. دستگاه خودپرداز بانک، صبحانه رایگان و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل لاوال هیلتون مونترال

استخر سرپوشیده، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام بخشی از خدمات تفریحی این هتل 4 ستاره در مونترال می باشد، همچنین دارای یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را درخواست دهید.

رستوران هتل

صبحانه کامل در روزهای هفته بین 6:30 تا 10 صبح و در تعطیلات آخر هفته بین 7 صبح تا 10:30 صبح در دسترس است.

هتل لا گریگلیاتاLa Grigliata: این رستوران متخصص در غذاهای مدیترانه ای است و سرو غذا برای صبحانه، ناهار و شام می باشد.

سرویس اتاق در محدوده زمانی تعیین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های این هتل مجهز به روزنامه ها، اینترنت سیمی و وای فای، ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش، چای و قهوه ساز، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. همچنین دارای میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، ماکروویو، قهوه و چای ساز، آشپزخانه و وسایل آشپزی، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ استاندارد: 25 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ جونیور: 46 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق با دو تخت کویین: 25 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • استودیو با آشپزخانه: 40 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت با آشپزخانه: 50 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت با آشپزخانه و داینینگ: 55 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت با دو اتاق خواب و آشپزخانه: 55 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. اگر با اتوبوس بروید معمولا 57 دقیقه ای آن را می بینید و با 25 تاکسی دقیقه راه دارید.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 23 دقیقه و با اتوبوس 79 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 8 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 21 دقیقه ای و با اتوبوس 77 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 3 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 23 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید حدودا 66 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 7 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 26 دقیقه ای و با اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 77 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه هنر معاصر: این موزه با شما حدودا 16 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 22 دقیقه و با اتوبوس 75 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 15 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 15 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 75 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 15 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و با اتوبوس 95 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل لاوال هیلتون مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، کبک H7S 1Z6، لاوال، لائورنتین اتوروت 2225

2225 Laurentian Autoroute, Laval, QC H7S 1Z6, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1751

به "معرفی هتل لاوال هیلتون مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل لاوال هیلتون مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید