آشنایی با معبد پرا یا پاتایا

به گزارش نوای پرنده پارسی، جهت آشنایی با معبد پرا یا پاتایا با ما همراه باشید.

آشنایی با معبد پرا یا پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

معبد بزرگ پرا یا (Phra Yai):در سال 1977 ساخته شده و مکان بزرگ ترین تصویر بودایی است.

مسجد دار العباده(Darp Ibadah):این مسجد در جادهای ساخـوم ویت (سوخومویت) و در نزدیکی جاده اصلی پاتایا و کلیسا نیکلاس(Nikolaus) قرار گرفته است.

معبد پرا یا یکی از مکان های دیدنی شهر پاتایا میباشد، بزرگترین معبد پاتایا معبد وات پرا یا بوده که در جنوب شهر پاتایا قرار گرفته است و سالانه از میلیون ها گردشگر تور تایلند پذیرایی میکند، در این معبدگاه یک راهروی پله ای بزرگ و طولانی که توسط دو مار به رنگ های طلایی متصل شده است وجود دارد که با عبور از آن به یک مجسمه بودا می رسید، این مجسمه بزرگ طلایی بودا در سال 1977 ساخته شده است که در حدود 18 متر ارتفاع دارد. موقعیت این معبد یک فضای باز بوده و در کنار بودای بزرگ 7 بودای کوچک دیگر هم قرار گرفته است و مردم تایلند و بودایی به آنجا رفته و به دعا و نیایش میپردازند. این معبد سالانه گردشگران و توریست های زیادی از سراسر جهان جذب به بازدید از خود دعوت میکند.

گردشگران در میان پله ها در اواسط راه وقتی به بالا نگاه نمایند تصویر بزرگی از یک مجسمه طلایی را مشاهده خواهند کرد که زیبایی دوچندانی را به لنز دوربین های شما هدیه میکند، اگر در این هنگام شما به پایین نگاه کنید میتوانید نظاره گر نمای زیبای شهر باشید.

در نزدیکی ورودی باغ معبدگاه، مجسمه ای سفید از الهه چینی رحمت قرار گرفته است، البته شما در این باغ و مجسمه های چهره های متعدد و افسانه های چینی وجود دارد. با کمی گشت و گذار در این معبدگاه مجسمه ای از فیلسوف بزرگ چینی کنفوسیوس را میبینید که حدود 2500 سال پیش زندگی می کرد و حال مجسمه یادبود او به نمایش گذاشته شده است. این باغ مکانی آرام و دنج برای استراحت و تفریح است، حتی شما در طول مدت زمان بازدید به رستوران های موجود در باغ مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه تایلندی لذت ببرید.

اگر در تور پاتایا شرکت نموده اید و قصد بازدید از معبد بزرگ بودا را دارید به هنگام صبح زود یا غروب آفتاب مراجعه کنید زیرا در این ساعات از روز جمعیت کمتری مراجعه مینمایند و خلوت تر میباشد و از همه مهمتر اینکه میتوانید عکس های زیباتری بگیرید .

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1367

به "آشنایی با معبد پرا یا پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معبد پرا یا پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید