ماه عسل در تایلند؛ راهنمای سفر و آب و هوا

به گزارش نوای پرنده پارسی، معمولا زمانی که تایلندی ها در خصوص سرزمینشان در جنوب شرقی آسیا صحبت می نمایند برای توصیف آن کلمه sanuk را به کار می برند که به معنای سرگرمی است. بله به واقع این کشور برای مسافرانی که قرار است دراولین مسافرت مشترک زندگیشان خاطرات خوشی را ثبت نمایند انتخاب مناسبی است. کاخ های طلاکاری شده، صخره های مرجانی، انواع ارکیده های وحشی ، غذاهای تند و خوشمزه تایلندی و هزاران تفریح دیگرکه در ادامه به آنها می پردازیم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

ماه عسل در تایلند؛ راهنمای سفر و آب و هوا

با سفر ارزان به تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اطلاعاتی که قبل از سفر به تایلند احتیاج دارید

وسایل ضروری: پاسپورتی که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده است و بلیط برگشت

زبان:تایلندی

پول رایج: بات (بات)

مدت زمان پرواز: در حدود 7 ساعت از تهران تا بانکوک

بهترین زمان برای سفر به تایلند:

بهترین آب و هوا

نوامبر تا فوریه فصل خشک و خنک در این کشور است، در بقیه سال باید خودتان را برای هوای گرم و مرطوب آماده کنید. البته در شمال تایلند سه فصل مجزا وجود دارد: فصل گرم از مارس تا ژوئن، فصل بارانی از جولای تا اکتبر و فصل سرد از نوامبر تا فوریه. (قسمت جنوبی تایلند تنها دو فصل بارانی و گرم دارد).

بهترین قیمت

گفته می گردد آوریل تا ژوئن یا سپتامبر تا اکتبر از لحاظ قیمت بهترین زمان مسافرت هستند، اما حتما قبل از عزیمت در خصوص قیمت هتل ها تحقیق کنید.

بهترین تفریحات در تایلند

رفتن به بانکوک:

پایتخت پیشرفته و توریستی تایلند، بانکوک، یک کلان شهر است که دراکثر نقاط آن تابلوهای تبلیغاتی نئونی و معابد بزرگ به چشم می خورد و البته تقریبا همواره ترافیکی سنگین دارد. در این شهر به دیدن آیوتایا (شهرسوخته) بروید یک شهرتاریخی است که 417 سال پایتخت تایلند بوده است.

به محله چینی ها سربزنید، محلی که مغازه های جواهرفروشی و پوشاک را در آن می یابید. از بازار شناور بانکوک دیدن کنید؛ مکانی که دست فروشان محلی با قایق به آنجا می آیند تا محصولات خود را عرضه نمایند.

برای خرید سوغاتی به مغازه های Charoen Krung بروید، و هرگز تماشای کاخ بزرگ پادشاهی بانکوک را از دست ندهید.

پیاده روی در میان تپه ها:

بند کفش های پیاد روی خود را برای ماجراجویی در شمال غربی تایلند محکم کنید محلی که مرز تایلند با میانمار و لائوس است. شهر چیانگ مای در شمال تایلند (برای رفتن به آن از بانکوک با هواپیما یک ساعت در راه هستید) که در واقع دروازه ای برای ورود به منطقه کوهستانی تایلند است. از این محل شما می توانید به تماشای معابد بی شمار و زیبایی بروید که از جمله آنها می توان به معبد زیبای wat phra that

doi suthep در بالای کوه اشاره نمود

.

با قایق بامبو حرکت روی رودخانه Mae Taeng را تجربه کنید، از طبیعت زیبای پارک ملی دیو اینتنان (Doi Inthanon) لذت ببرید، سفر به دهکده های زیبا یی که در میان تپه های رنگارنگ سکنی گزیده اند را نیز نباید فراموش کنید (دهکده هایی که در بعضی از آنها با گذشت قرن ها هنوز سبک زندگی خیلی تغییر نکرده است).

به سواحل تایلند بروید:

این بار تغییر راستا دهید و ازمناطق کوهستانی به سمت شبه جزایر قسمت جنوبی تایلند رفته و از دیدن سواحل خیره نماینده آنها لذت ببرید، صخره های مرجانی را تماشا کنید. به غیر از پاتایا (شاید توریستی ترین جزیره تایلند)، از جزایر پوکت و کوسامویی هم دیدن کنید که هردو به وسیله هوایی و از بانکوک به راحتی قابل دسترس هستند. پوکت بزرگترین و البته به روزترین جزیره تایلند است و امکاناتش برای ورزش های آبی نظیر شیرجه و قایق سواری در کنار مناظر فوق العاده جزیره قطعا آن را به یک مقصد عالی تبدیل می نماید.

همچنین جزیره کوه سامویی که در خیلج تایلند واقع شده است ، مملو از درختان نارگیل و شن های سفید ساحلی است که در کنار آب های زمردی زیباییش را دوچندان می نمایند. بعلاوه پارک ملی انگ تانگ هم در نزدیکی این جزیره قرار گرفته است.

امیدواریم اگر شما قصد دارید تایلند را برای ماه عسل خود انتخاب کنید این راهنمای مختصرکمک کوچکی باشد برای ثبت لحظات به یادماندنی در این کشور زیبا.

منبع:theknot

منبع: کجارو
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2400

به "ماه عسل در تایلند؛ راهنمای سفر و آب و هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل در تایلند؛ راهنمای سفر و آب و هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید