بهترین مقصد خارجی و کم هزینه ماه عسل خارج از ایران

به گزارش نوای پرنده پارسی، ملاک های شما برای انتخاب شهر یا کشوری به عنوان مقصد ماه عسل چیست ؟ برای سفر خارجی کم هزینه و البته با جاذبه های گردشگری فراموش نشدنی بهتراست قبل از سفر جاهای دیدنی را بشناسید.

بهترین مقصد خارجی و کم هزینه ماه عسل خارج از ایران

14 مقصد رمانتیک برای ماه عسل در آسیا

آسیا نه تنها یکی از عظیمترین قاره های کره زمین است ، بلکه دارای بهترین اماکن رمانتیک است . اگر شما قصد دارید برای ماه عسل خود به قاره آسیا مسافرت کنید با خواندن ادامه این مطلب از نمناک می توانید مقصد خود را انتخاب کنید .

بهترین مقصد خارجی و ارزان برای ماه عسل

1-ویتنام - کشوری با فرهنگ قدیمی و طبیعت عجیب و غریب :

ویتنام کشوری واقع در جنوب شرقی آسیا می باشد که به علت سواحل فوق آرام ، رودخانه ها و داشتن شهرهای شلوغ شناخته شده است . اگر قصد دارید تا ماه عسل خود را در آسیا بگذرانید ما به شما ویتنام را پیشنهاد می کنیم . با سفر به ویتنام برای ماه عسل شما حتما لحظات خوب و رمانتیکی خواهید گذراند و لذت زیادی خواهید برد و از سفر به این منطقه هرگز پشیمان نخواهید شد .بعضی از غذاها مانند نودل ویتنامی در این کشور بسیار رایج است و یا می توانید به قایق رانی و دوچرخه سواری همانند دیگر مردم شرکت کنید .

ویتنام مقصد ماه عسل برای علاقه مندان به گردش در ساحل

2-کامبوج-شهری تاریخی و افسانه ای

کامبوج یکی دیگر از مقصدهای عجیب و غریب برای ماه عسل است که در آسیا واقع شده است و با سفر به این منطقه لذت خواهید برد . کامبوج یکی دیگر از منطقه هایی می باشد که بیشتر خورد و خوراک در آن تا حدودی ارزان می باشد و همچنین دارای طبیعت زیبای و دل نشینی است و با سفر به این منطقه گردشگری حتما لذت خواهید برد . همچنین از زیبایی های کامبوج می توان دریاچه های زیبای آنرا نام برد وBayon و دیگر اماکن زیبایی که در آن واقع شده است .

جاذبه های گردشگری آسیا و بهترین مقصد ماه عسل در زمستان

3-سریلانکا-یکی دیگر از مناطق مناسب ماه عسل که دارای سواحل زیبایی می باشد

سریلانکا جزیره ایی زیبا و محبوب در آسیا می باشد . از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به جنگل های بارانی ، کوه های بلند ،حیات وحش آن و سواحل زیبای شگفت انگیزش اشاره نمود و برای ماه عسل یکی از آرامش بخش ترین اماکن محسوب می شوند .

دیدنی ترین جاذبه گردشگری و مقصد ماه عسل در آسیا

4-لائوس-یکی از زیباترین و مسافرتی ترین منطقه های آسیا

منطقه گردشگری لائوس یکی از مناطق رنگارنگ و رویایی و محبوب می باشد که در آسیا واقع شده است . این منطقه یکی از بهترین مناطق رویایی و رومانتیک برای ماه عسل است و بارفتن به این مکان احساس خوبی خواهید داشت . منطقه گردشگری لائوس دارای معابد بودایی می باشد و همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید برای گشت و گذار از بهترین موارد محسوب می گردد .

لائوس پیشنهاد ویژه برای یک مقصد ماه عسل رومانتیک

5-تایلند-سواحل زیبا ، شب زنده داری و در عین حال بسیار لوکس

تایلند یکی از مقصدهایی مهمانی های مجلل و زیبا به همراه بناهای تاریخی می باشد که در آسیا واقع شده است . تایلند دارای جزایر زیبا و آرامش بخش می باشد که برای سفر به این منطقه گردشگری لازم به هزینه زیادی نیست و برای ماه عسل یکی از بهترین مقاصد می باشد .

برای تفریح بیشتر ما به شما توصیه می کنیم که به کاخ های زیبا و مجلل و لوکس در تایلند مراجعه کنید و با آثار باستانی در این کشور آشنا شوید و همچنین می توانید در سواحل زیبای این منطقه در کنار آب و صدای جذر و مد استراحت کنید و آرامش بگیرید .

مقصد ماه عسل رومانتیک و کم هزینه

6-مالدیو-یکی از مناطق لوکس گردشگری در آسیا

مالدیو مقصد بسیار عجیب و زیبا کارائیب در آسیا می باشد و هزینه زیادی برای مسافرت به این منطقه نباید بکنید و با کمترین هزینه می توانید به این منطقه گردشگری مسافرت کنید . این منطقه گردشگری در آسیا یک انتخاب عالی برای ماه عسل می باشد . توصیه می گردد که اگر به این منطقه مسافرت کردید به Hukuru Miskiiy که یک مسجد واقع در مالدیو می باشد مراجعه کنید و همچنین می توانید با لباس های مخصوص در زیر آب شنا کنید و یک تجربه بدست آورید .

مقصد ماه عسل با جاذبه های گردشگری زیبا

7-مقصد ماه عسل این بار ترکیه- الماس اروپایی

ترکیه یکی دیگر از شگفت انگیز ترین و زیباترین مقاصد می باشد که هر ساله تعداد زیادی گردشگر به آنجا مسافرت می نمایند و فرهنگ عثمانی آن زبان زد مردمان می باشد . قبل از مسافرت به این کشور از قبل برای اقامت در هتل های غار مانند اقدام نمایید و همچنین ترکیه دارای کوه ها و سواحل زیبایی می باشد که ممکن است هرکسی را جذب خود نماید و می توانید این منطقه گردشگری را امتحان کنید .

ترکیه مقصد ماه عسل تنوع طلبان

8-هنگ کنگ- منطقه ایی زیبا و جذاب همراه با وسایل سرگرمی زیاد

هنگ کنگ از جزایر چندگانه تشکیل شده است که تنها چند مایل از یکدیگر فاصله دارند . بر خلاف دیگر شهرهای آسیا ، شهر هنگ کنگ شهر پر جنب و جوشی می باشد و از شهرهای شلوغ در آسیا محسوب می گردد .

مقصد ماه عسل خارجی نزدیک ایران با جاذبه های سرگرمی متفاوت

9-مقصد ماه عسل در تایوان- جزیره ایی کوچک محبوب با آب گرم

تایوا یک جزیره کوچک دیگری می باشد که به عنوان یکی از عجیب و غریب ترین مقاصد در آسیا شناخته می گردد که دارای شهر های مدرن ، استخرهای آب گرم و بسیاری از منظره های کوهستانی چشمگیر می باشد . تایوان بیشتر به بازارهای شبانه اش معروف است و می توانید شب ها از غذاهای خیابانی این کشور میل کنید و این غذاهارا به شما پیشنهاد میکنیم که حتما برای همسرتان خریداری نمایید . حتما شما در تایوان ماه عسل پرماجرا و پرخاطره ایی خواهید داشت .

بهترین شهرها و کشورهای آسیا به عنوان مقصد ماه عسل

10-مالزی مقصد ماه عسل در فصول سرد -منطقه گردشگری با فرهنگ های متنوع و شهرهای مدرن و طبیعت زیبا

در مالزی افراد زیادی با فرهنگ های مختلفی زندگی می نمایند که اغلب اهالی هند و چین در این کشور زندگی می نمایند ودارای یک جزیره مشترک با اندونزی می باشد و در آسیا یکی از بهترین مقاصد گردشگری می باشد .توصیه می کنیم که اگر به این کشور مراجعه کردید به برج های دوقلو واقع در مالزی مراجعه نمایید .

بهترین مقصد ماه عسل در پاییز و زمستان

11-ژاپن بهترین مقصد ماه عسل برای علاقه مندان به هنر-دنیای فناوری و که از قدیمی ترین فرهنگ هارا دارا می باشد

یکی دیگر از منطقه های گردشگری زیبا و چشم نواز مناسب ماه عسل در آسیا ، کشور ژاپن می باشد که بسیار زیبا و در عین حال لوکس می باشد و همچنین دارای اماکن مقدس و معابد زیادی می باشد و اگر شما عاشق مشاهده جزیره هستید می توانید برای ماه عسل به ژاپن مسافرت کنید و از جزایر این کشور لذت ببرید .

ژاپن رویایی ترین مقصد ماه عسل

12-سنگاپور مقصد ماه عسل -یکی از کشورهای پیشرفته در آسیا

سنگاپور واقعا یکی از شگفت انگیز ترین کلان شهرها در آسیا است . این شهر بسیار متعادل است و دارای طراحی و معماری زیبا و مدرنی می باشد که برای ماه عسل شما بسیار مناسب و زیبا می باشد . اگر شما عاشق گیاهان و باغ و بوستان هستید ، توصیه می کنیم که از باغ های این شهر عظیم و زیبا دیدن نمایید و همچنین خلیج ماریانا نیز بسیار زیبا است و می توانید در آن شنا کنید .

مقصد سرسبز و دیدنی برای ماه عسل رومانتیک

13-کره جنوبی کشوری بسیار زیبا به عنوان مقصد ماه عسل

کره جنوبی دارای میراث فرهنگی زیادی می باشد که در عین حال از زیباترین و رمانتیک ترین کشورها محسوب می گردد که در آسیا واقع شده است و برای افرادی که قصد خرید دارند ما این کشور را برای خرید پوشاک و لوازم تزیینی توصیه می کنیم و پس از خرید حتما از خرید خود راضی خواهید بود . همچنین کره جنوبی دارای بازارهای شبانه زیادی می باشد که می توانید همراه با همسر خود در میان خیابان های این کشور قدم بزنید و خوراکی های محلی کره جنوبی را امتحان کنید .

کره جنوبی مقصد پر تنوع برای ماه عسل با بازارهای شبانه

14-اندونزی مقصد ماه عسل، بالی -مقصد مناسب با سواحل زیبا و تفریحات عجیب و غریب

بالی در زبان اندونزی به معنای بهشت است و واقعا به بهشت شباهت دارد و برای سفر به این منطقه گردشگری نیازی به هزینه زیادی نمی باشد و شما به حداقل هزینه می توانید به این منطقه گردشگری مسافرت کنید و ماه عسل زندگی تان را در اینجا بگذرانید. اگر به اندونزی مسافرت کردید توصیه می کنیم که از معبد مشهور Tirta Empul دیدن نمایید و از بودن در این کشور لذت خواهید برد و شک نکنید و همین الان اقدام کنید .

مقصد ماه عسل با جاذبه های لب ساحل و دریا و آب و هوای معتدل

منبع: نمناک
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4207

به "بهترین مقصد خارجی و کم هزینه ماه عسل خارج از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقصد خارجی و کم هزینه ماه عسل خارج از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید