مرگ یک رویا به انتها رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - نمایش مرگ یک رویا باطراحی وکارگردانی حمید عبدالحسینی و به تهیه کنندگی منصور یزدانی شنبه 12 تیرماه ،پس از 3 اجرا در تماشاخانه سیمرغ به کارخود انتها داد.

مرگ یک رویا به انتها رسید

مرگ یک رویا بر مبنای نمایشنامه ای از علیرضا زارع و حمید عبدالحسینی و باحضور بازیگرانی چون امیر عبادی ، آرام طالشی و فرهاد ملوندی به ماجرای آشنایی روزنامه نگاری به نام هامون مشعوف با زنی در خواب می پردازد که پس از چندی رنگ واقعیت به خود می گیرد.

مرگ یک رویا به اسم محصول موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان به علت استقبال پرشور مخاطبان قراربود با تمدید اجراها ادامه یابد اما با قرمز شدن شرایط شهرتهران از حیث شیوع ویروس کرونا و اعلام تعطیلی مراکز تئاتری ناگزیر از صحنه خداحافظی کرد.

گروه نمایش مرگ یک رویا در واپسین اجرای خود میزبان هنرمند پیشکسوت رضا صفایی پور بود که در خاتمه این اجرا را به او تقدیم کرد.

آرام طالشی (دستیار و برنامه ریز) ، فرهاد ملوندی (مدیر روابط عمومی) ، آرزو جابری (نورپرداز) ، لیلا کوشکی (افکتور) ، میلاد مقدم (سرپرست امور اجرا) و خدیجه امینی (عکاس) از دیگر عواملی بودند که دراین اجراحضور داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7140

به "مرگ یک رویا به انتها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک رویا به انتها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید