مبارزه با مفاسد مالی خواب راحت را از خودروسازان گرفته است، مردم باید از خودرو های مطابق با استاندارد های جهانی استفاده نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، نماینده مردم ارومیه گفت: هیچ خودروسازی در این اوضاع آشفته مبارزه با فساد مالی، خواب راحت ندارند چه برسد به آنکه بخواهد خودرو ها را احتکار نمایند.

مبارزه با مفاسد مالی خواب راحت را از خودروسازان گرفته است، مردم باید از خودرو های مطابق با استاندارد های جهانی استفاده نمایند

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت وگو با ، با اشاره دپوی خودروها در پارکینگ خودروسازان، اظهار کرد: خودرو برای عرضه به بازار به قطعات بسیاری احتیاج دارند و گاهی به دلیل نبود یک قطعه کوچک اتومبیل عملا غیر قابل استفاده بوده و نمی توان آن را به بازار عرضه کرد.

: ماجرای دپوی 120 هزار خودرو در پارکینگ های سایپا و ایران خودرو از زبان دادستان تهران

او اضافه نمود: هیچ خودروسازی در این اوضاع آشفته که مبارزه با فساد مالی در کشور کلید خورده است، خواب راحت ندارد چه برسد به آنکه بخواهد خودروها را احتکار کند.

قاضی پور توضیح داد: بسیاری از خودروسازان اقدام به پیش فروش خودرو هایی می نمایند که حتی وجود خارجی ندارند و از سازمان های ذیربط مجوز گرفته اند تا خودرو هایی را با استاندارد های پایین تر به بازار عرضه نمایند؛ بنده با این موضوع مخالفم چرا که مردم ما شایسته استفاده از خودرو هایی مطابق با استاندارد های جهانی هستند.

نماینده مردم ارومیه اعلام کرد: اخیراً دانشمندان وزارت دفاع قطعاتی را اختراع نموده اند که بعضی فکر می کردند توانایی فراوری آن در داخل وجود ندارد و به زودی شاهد استفاده آن ها در خودرو های فراوری داخل کشور خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2463

به "مبارزه با مفاسد مالی خواب راحت را از خودروسازان گرفته است، مردم باید از خودرو های مطابق با استاندارد های جهانی استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با مفاسد مالی خواب راحت را از خودروسازان گرفته است، مردم باید از خودرو های مطابق با استاندارد های جهانی استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید