فردا؛ شروع تست بالینی واکسن استنشاقی ایرانی کرونا خبرنگاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، خاوازی گفت: فردا در حوزه واکسن استنشاقی کرونا اتفاقات خوبی رخ می دهد.

فردا؛ شروع تست بالینی واکسن استنشاقی ایرانی کرونا خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های سازمان مدیریت و میادین میوه و تره بار که صبح امروز (شنبه نهم اسفند ماه) برگزار گردید، اظهار کرد: دو واکسن ایرانی یکی در ستاد اجرای فرمان امام به عنوان واکسن کووید داخل آزمایش های بالینی خود را شروع نموده است و فردا یکی از معتبرترین موسسات در منطقه یعنی واکسن سازی رازی وارد عمل می گردد و این خبر خوبی است که فردا در تزریق استنشاقی واکسن اتفاقات خوبی رخ می دهد و رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای آن که تحولی رخ دهد رویکرد ما کشاورزی مبتنی بر بازار است، یعنی زنجیر عرضه تمام حلقه ها متناسب دیده می گردد و در این صورت کشاورز باید سهم خود را ببیند و امروز سهم کشاورز در فیش پرداختی بسیار کم رنگ است، اما تمام جهان به سمتی می فرایند تا این سهم افزایش یابد و در بسیاری از کشور ها این سهم به حدود 50 درصد رسیده است.

خاوازی توضیح داد: رویکرد سازمان جهاد کشاورزی این است که به این سمت برود درباره کیفیت محصولات کشاورزی باید بگویم اشتباهی بین مردم و جامعه ایجاد شده و آن هم سلامت محصولات کشاورزی است و ما جزء کشور هایی هستیم که سلامت ترین محصولات را داریم و میزان مواد آفت کشی که ما استفاده می کنیم حداقل یک ششم میزانی است که در اروپا مصرف می گردد و بنابراین محصولات ما بسیار سالم هستند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: خداوند را شکر می کنیم که محصولات کشاورزی ما سالم ترین هستند و گروه تخصصی مأمور شده اند تا تمام بازار را کنترل نمایند و در انتهای سال گزارشی را به مردم ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح میادین میوه و تره بار گفت: هنگامی که قیمت مرغ، گوشت و تخم مرغ افزایش پیدا کرد، من خودم به میادین رفتم. میادین میوه و تره بار پناهگاه مردم هستند و نگاه ما در سازمان میادین میوه و تره بار نگاه مصرف نماینده است، اما فراوری نماینده باید صندلی خود را پیدا کند.

خاوازی با اشاره به نقش فراورینمایندگان اعلام کرد: ما فراورینمایندگان خوبی داریم و اگر به آن ها فضا داده گردد و همچنین به آن ها غرفه دهیم تا آن ها وارد میادین شوند و کالای خود را عرضه نمایند، اتفاق بزرگی رخ می دهد و در دولت برای این امر مصوبه وجود دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه میادین میوه و تره بار انعطاف پذیر هستند گفت: هنگامی که قیمت مرغ افزایش پیدا کرد ما این موضوع را متوجه شدیم و برای عرضه محصولات باید غرفه در نظر گرفته گردد، در حال حاضر ما مازاد پیاز داریم و میادین میوه و تره بار می توانند در این حوزه به ما یاری نمایند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6362

به "فردا؛ شروع تست بالینی واکسن استنشاقی ایرانی کرونا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ شروع تست بالینی واکسن استنشاقی ایرانی کرونا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید