ظریف: آمریکا چیزی برای ارائه در مذاکره ندارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دولت آمریکا که می خواهد درمورد تسلیحات ایران صحبت کند آیا این آمادگی را دارد که فروش میلیاردها سلاح به منطقه ما را متوقف کند

ظریف: آمریکا چیزی برای ارائه در مذاکره ندارد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محمدجواد ظریف ساعتی بعد از نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های داخلی و خارجی درخصوص ادعای مطرح شده رسانه های غربی با عنوان بیشتر در برابر بیشتر و همه چیز در برابر همه چیز پاسخ داد.

رسانه های غربی نقل هایی از شما در نیویورک با عنوان بیشتر در برابر بیشتر و همه چیز در برابر همه چیز منتشر نموده و از آن با عنوان پالس های مذاکرات جامع از سوی ایران یاد نموده اند. آیا این عبارات را تایید می کنید؟

نه، حتما من چنین چیزی نگفته ام. من گفتم دولت آمریکا که می خواهد درمورد تسلیحات ایران صحبت کند آیا این آمادگی را دارد که فروش میلیاردها سلاح به منطقه ما را متوقف کند. دولت آمریکا قبل از اینکه بخواهد ادعایی داشته باشد باید به این خواست مردم جواب دهد که آیا آمادگی دارد چنین اقدامی را انجام دهد؟ آیا آمریکا آمادگی دارد 70 میلیارد خرید عربستان سعودی و 50 میلیارد فروش سلاح آمریکا به منطقه را متوقف کند؟

پس این عبارات شما به معنای صحبت و آمادگی درخصوص مذاکرات جامع نبود؟

این به آن معناست که آمریکا درمورد مذاکرات دروغ می گوید و آنها امکان ورود به مذاکره را ندارند. آنها امکان مذاکره ندارند. ما از مذاکره نمی ترسیم ولی آنها چیزی برای ارائه در مذاکره ندارند.

منبع : فرهیختگان

بازگشت به صفحه رسانه ها

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1834

به "ظریف: آمریکا چیزی برای ارائه در مذاکره ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: آمریکا چیزی برای ارائه در مذاکره ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید