صدور ضمانت نامه بانکی برای تجار ایرانی در بانک های عمان فراهم می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیر کل مشترک اتاق ایران و عمان گفت: با رایزنی های اجرا شده توسط اتاق مشترک ایران و عمان صدور ضمانت نامه های بانکی برای تجار ایرانی در آینده ای نزدیک ممکن می گردد.

صدور ضمانت نامه بانکی برای تجار ایرانی در بانک های عمان فراهم می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، آرزو جمالی ظهر امروز با اشاره به برگزاری نشست هیئت عمانی با تجار و تولیدنمایندگان هرمزگانی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: کشور سلطنتی عمان پتانسیل های بسیار خوبی برای حضور تجار و فعالان مالی در این کشور فراهم نموده است.

وی افزود: روند افزایشی حجم مبادلات تجاری با کشورعمان از 200 میلیون دلار در سال 93 به 700 میلیون دلار در امسال رسیده است که این رقم نوید بخش آینده ای درخشان در مراودات تجاری دو کشور است.

جمالی با بیان اینکه عمان به کشور اروپایی، آمریکایی و ... صادرات مستقیم دارد، بیان داشت: تجار و بازرگانان ما باید این فرصت را مغتنم شمرده و محصولات خود را به سراسر اروپا صادر نمایند.

وی افزود: با رایزنی های اتاق مشترک ایران و عمان ثبت شرکت در این کشور برای تجار ایرانی به راحتی امکان پذیر است و تجار می توانند با استفاده از تسهیلاتی که برای این امر اختصاص یافته شرکت های خود را با صد در صد مالکیت به ثبت برسانند و به وسیله عمان محصولات خود را به کشورهای اروپایی ارسال نمایند.

جمالی تاکید نمود: عمان با رشد و ثبات مالی و داشتن تفاهمنامه های ارزشمند با کشورهای جهان از جمله تفاهمنامه FTA فرصتی است مغتنم که تجار و سرمایه گذاران ایرانی باید از آن استفاده نمایند.

دبیرکل اتاق مشترک ایران و عمان گفت: عمانی ها درپی رایزنی مناسب اتاق مشترک تسهیلات مناسبی را برای سرمایه گذاران ایرانی فراهم نموده اند که علاقه مندان برای اطلاع از آنها می توانند به وسیله اتاق مشترک ایران و عمان اقدام نمایند.

وی ضمن اشاره به شرایط منطقه آزاد و بندر صحار از راه اندازی خطوط کشتیرانی خرمشهرو چابهار به بندر صحار اطلاع داد.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با رایزنی های انجام شده توسط اتاق ایران و عمان امکان صدور ضمانتنامه های بانکی برای تجار ایرانی فراهم می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2715

به "صدور ضمانت نامه بانکی برای تجار ایرانی در بانک های عمان فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ضمانت نامه بانکی برای تجار ایرانی در بانک های عمان فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید