صدور بخشنامه از سوی بانک مرکزی سنگاپور برای مراوده بانکی با ایران

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نتایج سفر خود به سنگاپور گفت: معاون نخست وزیر و رئیس کل بانک مرکزی سنگاپور اعلام کردند بخشنامه ای صادر کردند که هیچ مسئله ای برای ارتباطات بانکی بین ایران و سنگاپور وجود ندارد.

صدور بخشنامه از سوی بانک مرکزی سنگاپور برای مراوده بانکی با ایران

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح نتایج برنامه های سفر خود به سنگاپور عنوان نمود؛ مناسبات ایران و سنگاپور در زمینه های زیربنایی مثل ساخت هتل، ساخت بیمارستان همچنین در زمینه گاز و پتروشیمی و مسایل پولی، اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک گسترش می یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در پی دعوت وزیر صنعت و تجارت سنگاپور و رییس فدراسیون اتحادیه تجار و صنایع به همراه آقای جلال پور رییس اتاق بازرگانی ایران به همراه شرکتهای متعدد ایرانی به خصوص شرکتهای وابسته به صندوقها به سنگاپور سفر کردیم.

ربیعی اضافه نمود: جلسه ای با حضور 150 شرکت سنگاپوری برگزار گردید و در این نشست زمینه های کاری در ایران معرفی گردید و بعضی تفاهمات کاری انجام شد.

وی اضافه نمود: تفاهمات صورت گرفته عمدتاً حول محور ساخت های زیربنایی مثل ساخت هتل، ساخت بیمارستان و نیز در زمینه گاز و پتروشیمی و زمینه های دیگری مثل مسایل پولی، اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک (فاینانس) بود.

ربیعی اعلام کرد: همچنین در این سفر با معاون نخست وزیر سنگاپور ملاقاتی صورت گرفت و ایشان از آقای سیف رییس کل بانک مرکزی برای سفر به این کشور دعوت کرد. علاوه بر این ملاقاتهای جداگانه و خوبی نیز با وزیر امور خارجه و وزیر توسعه منابع انسانی که وزیر کار محسوب می گردد و نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

ربیعی توضیح داد: معاون نخست وزیر سنگاپور و رییس کل بانک مرکزی در این نشستها اعلام کردند بخشنامه ای صادر کردند که هیچ مسئله ای برای ارتباطات بانکی بین ایران و سنگاپور وجود ندارد و خواستار این بودند که کار به سرعت شروع گردد، علاوه بر این در خصوص ویزا هم مساعدتهای لازم را انجام خواهند داد تا تجار ایرانی به راحتی به سنگاپور سفر کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2211

به "صدور بخشنامه از سوی بانک مرکزی سنگاپور برای مراوده بانکی با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بخشنامه از سوی بانک مرکزی سنگاپور برای مراوده بانکی با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید