ساخت آزادراه تهران - آمل شروع شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، عزت الله یوسفیان ملا بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل از آغاز ساخت آزاد راه تهران - آمل خبرداد و اضافه نمود:این آزاد راه در دو فاز از تهران به تونل آبشار پلور و پلور تا آمل ساخته می گردد و در حال حاضر فاز اول آن توسط خاتم النبیاء آغاز گردیده است.

ساخت آزادراه تهران - آمل شروع شد

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمل به لطف الهی از لحاظ اعتبار مورد توجه است، ادامه داد: این توجه ها از پایتخت به این شهرستان را مدیون مردم شهرستان آمل هستیم.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه در بعضی از روزهای تعطیل در حد فاصله ساعت 13 تا 17 عصر بیش از 200 هزار خودرو از سمت دریا به پایتخت از محور هراز تردد می نمایند، اضافه کرد: از 394 کیلومتر راه کناره، اکثر خودروها علاقمند به تردد از محورهراز هستند.

وی با بیان اینکه در تمامی پروژه های آمل تمایلی به فاینانس نداریم، اضافه کرد: تمایلی به جذب سرمایه گذار در پروژه های این شهرستان نداریم به این دلیل که اگر سرمایه گذار ورود کند باید از مردم پول بگیرد و ما در نقابل این مهم ایستادگی کردیم.

یوسفیان ملا با اشاره به اختصاص 11 میلیاردتومان اعتبار برای تجهیز ورزشگاه شهرستان آمل گفت: این ورزشگاه به مدت 20 سال مشکل پرونده قضایی داشت که مدت ها وقت گذاشته شد با مالکان جلسه برگزار گردید که خوشبختانه امروز حل شد و برای جذب پیمانکار آگهی شد.

وی با بیان اینکه 3 نقطه از مازندران به عنوان منطقه آزاد معرفی گردید اما متاسفانه اختلاف ها مانع تصویب این مهم شد، گفت: دولت نمی تواند در یک زمان سه منطقه آزاد ایجاد کند و این اختلاف ها باعث شد که در هیئت دولت تصویب نشود.

یوسفیان ملا گفت: منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان آمل تصویب شد و منتظر تایید شورای نگهبان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 213

به "ساخت آزادراه تهران - آمل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت آزادراه تهران - آمل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید