روسیه به یک سناتور آمریکایی ویزا داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، روسیه با درخواست ویزا سناتور مایک لی از آمریکا موافقت کرد. مسکو پیشتر درخواست های ویزا دو سناتور آمریکایی دیگر را رد نموده بود.

روسیه به یک سناتور آمریکایی ویزا داد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری هیل، سخنگوی مایک لی، از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا گفت این مقام از پنجم تا هشتم سپتامبر به روسیه می رود و با مقام های دولتی و اعضای جامعه کسب و کار و همچنین سفیر در حال کناره گیری آمریکا در روسیه دیدار خواهد نمود.

به گفته این سخنگو، مایک لی درباره تجاری و روابط نظامی و آزادی مذهبی بحث و گفتگو خواهد نمود. او گفت: برای ایالات متحده آمریکا اهمیت دارد که گفت وگوی قدرتمند و باز با فدراسیون روسیه را حفظ کند تا بتواند در مسائلی که در کانون صلح و سعادت آمریکایی ها قرار گرفته است، پیشرفت کند.

روسیه اخیرا هم با درخواست های ویزا سناتورها کریس مورفی دموکرات و رونالد جانسون جمهوری خواه که هر دو عضو کمیته روابط خارجی سنا هستند، مخالفت نموده بود. روسیه در سال 2015 به چندین تن از اعضای کنگره از جمله جان مک کین جمهوری خواه اجازه سفر نداد و به حمایت او از تحریم ضد مسکو به بهانه الحاق شبه جزیره کریمه اشاره نمود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2145

به "روسیه به یک سناتور آمریکایی ویزا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به یک سناتور آمریکایی ویزا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید