دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر در تهران

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور پلیس و دستگیری 2 هزارنفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر در تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند از اجرای طرح های امنیتی محله محور و دستگیری هزار و 107 نفر مواد فروش و جمع آوری یک هزار و 8 معتاد متجاهر در 7 روز گذشته خبر داد.

وی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اضافه کرد: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خلال اجرای این طرح طی 7 روز گذشته پیروز به دستگیری تعداد 19 قاچاقچی، هزار و 107 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از آنان بیش از 254 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکلانتری هفتم فاتب در اجرای این طرح پیروز به جمع آوری یک هزار و 8 معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4883

به "دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید