دریافت استاندارد حلال از سوی ایران، سود سالانه 2میلیارد دلاری مالزی از یک نشان بین المللی

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال از امضای تفاهمنامه و اعطاى برند بین المللى حلال برای نخستین بار در ایران اطلاع داد و گفت: این برند بین المللى درراستای خدمت بهتر به بیماران خارجی در گردشگری سلامت در ارتقای خدمات سلامت به بیماران داخلی نیز تأثیرگذار است.

دریافت استاندارد حلال از سوی ایران، سود سالانه 2میلیارد دلاری مالزی از یک نشان بین المللی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

دکتر سید محمد اکرمی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرنگاران، با تشریح فواید برند حلال به خصوص در حوزه گردشگری سلامت گفت: کشوری به مانند مالزی از حوزه برند حلال سالیانه دو میلیارد دلار درآمد کسب می نماید و فقدان برند بین المللى حلال در ایران خلئی بود که خوشبختانه رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال با حمایت سازمان غذا و دارو و سازمان بین المللى سیتى وان کسب کرد.

وی ادامه داد: مجتمع دارویی و درمانی هلال در سال 230 هزار بیمار پذیرش می نماید که فقط 405 بیمار آن خارجی است که امیدواریم در برنامه های آینده این تعداد سه برابر گردد، بنابراین برند بین المللى حلال می تواند در ارائه خدمات بهتر به بیماران خودمان نیز تأثیر بسزایی ایفاء کند.

رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال اعلام نمود: تفاهمنامه و اعطاى برند بین المللى حلال فواید متعددی خواهد داشت از جمله می توان به معرفی بهتر طب ایرانی، ارزآوری، و خدمات مطلوب تر به بیماران خارجی و به خصوص هموطنانمان اشاره نمود.

لازم به ذکر است، تفاهمنامه و اعطاى پروانه و برند بین المللى حلال به مجتمع دارویى درمانى هلال ایران با حضور محمد حسین احمدی مقدم مدیرعامل سازمان بین المللى سیتى وان و دکتر سید محمد اکرمی رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران به امضاء رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2755

به "دریافت استاندارد حلال از سوی ایران، سود سالانه 2میلیارد دلاری مالزی از یک نشان بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت استاندارد حلال از سوی ایران، سود سالانه 2میلیارد دلاری مالزی از یک نشان بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید