واکنش کنعانی زادگان به جدایی از پرسپولیس، قرنطینه اجباری و پنالتی جنجالی

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از سرانجام قرنطینه این تیم می گوید هیچ چیزی نمی تواند جلوی قهرمانی آنها را بگیرد.

واکنش کنعانی زادگان به جدایی از پرسپولیس، قرنطینه اجباری و پنالتی جنجالی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کشور هند در روزهای اخیر رکورد جهانی ابتلا به کرونا را شکسته و این اتفاق باعث شده تمام پروازها از مبدا یا به مقصد هند و پاکستان ممنوع اعلام گردد. وزارت بهداشت هم تاکید نموده دانشجویان و افرادی که قصد بازگشت ازاین کشورها به ایران را دارند باید قرنطینه شوند تا ویروس جهش یافته و خطرناک تر هندی به سایر مردم منتقل نگردد. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هم برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند حضور داشت، بازگشت کاروان تیم به ایران طبق دستور وزارت بهداشت با قرنطینه همراه شد.

این قرنطینه شدن با اعتراض یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها همراه شد و در نهایت روز دوشنبه به سرانجام رسید. موضوعی که بهانه خوبی شد برای گپ و گفت اختصاصی با مدافع ملی پوشی که حدود یک ماهی سکوت اختیار نموده است.

محمد حسین کنعانی زادگان بالاخره سکوت خود را شکست ...

مدتی می گردد سکوت نموده ای و حالا بگو از کجا این مصاحبه را آغاز کنیم؟

هرجایی که خودتان می خواهید آغاز کنید!

بهترین آغاز می تواند همین قرنطینه شدن در هتل آموزشگاه باشد. ظاهرا قانون وزارت بهداشت خیلی شما پرسپولیسی ها را ناراحت کرد؟

ببینید به اندازه کافی مدیران و بزرگترهای تیم در این رابطه صحبت نموده اند. شاید اعتراض ما این باشد که چرا در کوران مسابقات و پیش از بازی با الوحده این دستورالعمل وزارت بهداشت و قرنطینه شدن پرسپولیس باید رسانه ای گردد

شنیدیم پس از شنیدن خبر خیلی به هم ریختید؟

ما اهل بهانه جویی نیستیم. بازی را به الوحده امارات در شرایطی باختیم که می توانستیم با اختلاف دو یا سه گل برنده شویم. توپ های ما با بدشانسی یا هر چیز دیگر تبدیل به گل نشد و باختیم. حرفی هم نیست اما می شد دوستان خبر یا دستورالعمل قرنطینه شدن تیم پرسپولیس را بعد از آخرین بازی با الریان قطر اعلام نمایند. اتفاقی می افتاد؟ قطعا در روحیه تیم ما آن هم در کوران مسابقات تاثیر منفی نمی گذاشت. به هر حال ما تابع قانون بوده و هستیم و دیدید بلافاصله پس از ورود به تهران قرنطینه شدیم.

ظاهرا خیلی هم در قرنطینه کامل نبودید و روز اول هتل آموزشگاه مسافر داشت. البته روز دوشنبه هم این قرنطینه به سرانجام رسید و...

- من اصلا دوست ندارم به مسائل منفی فکر کنم و روحیه همه بچه های پرسپولیس هم همین طور است. قرنطینه کردن یا قرنطینه شدن و هیچ موضوع دیگری نمی تواند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد.

حسین جان! روحیه خیلی خوبی داری؟

بله چون پرسپولیس و تیم خودمان را می شناسم. می خواهم یک مثالی بزنم. پرسپولیس مثل آن شیری است که وقتی در قفس می افتد عصبانی می گردد اما صبر می نماید زمانی که در قفس باز شد آن گاه درنده تر می گردد. پرسپولیس به لطف بازیکنان جنگنده اش شیر است و این مسائل بیشتر ما را برای بردن و قهرمانی پنجم تحریک می نماید. الان هم قرنطینه به سرانجام رسیده و ما آماده نبرد با هر تیمی و شرایطی هستیم.

مثال جالبی زدی!

باور کنید اغراق نکردم. تیمی که می تواند 5 مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر گردد شک نکنید لایق بهترین صفت هاست. من از روزی که به پرسپولیس آمدم تا همین الان به چشم خودم اراده، انگیزه و عزم جزم اعضای تیم را برای قهرمانی می بینم. کادر فنی خوب و فوق العاده ای داریم که همگی از جنس پرسپولیس هستند. سرپرست و مدیریت ما هم همین طور و بازیکنانی داریم که از مبارزه با هیچ تیمی نمی ترسند. وقتی لوران بلان فرانسوی، ژاوی یا سایر مربیان و تیم های خارجی از پرسپولیس تعریف و تمجید می نمایند دیگر همه چیز تعیین است.

اگر موافق باشی می خواهیم برویم به بازی های مرحله گروهی در هند. موافقی؟

حرفی نیست و در خدمتم!

گوآ بی تعارف تیم ضعیفی بود؟

چرا تیمی که به لیگ قهرمانان آسیا رسیده باید ضعیف باشد؟!

اغلب رقیبان داخلی شما معتقدند در گروه آسانی قرار گرفتید در حالی که کار سایر تیم های ایرانی سخت تر بود؟

من جوابی برای این صحبت ها ندارم. ما یاد گرفتیم کار خودمان را انجام بدهیم اما همین گوای هند سرمربی اسپانیایی و بازیکنان اسپانیایی و خارجی داشت. خیلی تاکتیکی و پیچیده فوتبال بازی می کردند ولی توانستیم در مجموع 6 گل به آنها بزنیم. الوحده امارات هم تیم موذی و دفاعی بود که خیلی سخت گل می خورد. الریان هم ستاره های خارجی و لوران بلان را داشت که تا همین چهار، پنج سال پیش سرمربی پاری سن ژرمن و قبل از آن تیم ملی فرانسه بوده است.

به نظر می رسد از شنیدن این حرف ها ناراحت شده باشید و...

نه، اصلا و ابدا! من این حرف ها را زدم اما از همه این صحبت ها گذشته. مگر قرار نیست در مراحل بعدی همه تیم های مدعی با هم بازی نمایند؟ مگر ما سال گذشته با السد، پاختاکور یا النصر عربستان بازی نکردیم؟ همه تیم ها در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا یک چهارم و نیمه نهایی بالاخره یک جایی به هم خواهند خورد. بنابراین چنین صحبت هایی بی معنی و مفهوم است و توجهی هم به آن نباید کرد.

محمد حسین کنعانی زادگان روزهای خاصی را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشت. از گلزنی به الریان و شادی گل یزله و پایکوبی خوزستانی تا خراب کردن پنالتی در بازی با گوای هند! شرحی می دهی؟

من در خصوص پنالتی شرح کافی دادم و حرف جدیدی هم ندارم. فقط از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم به خصوص هواداران پرسپولیس که با معرفت ترین هواداران در جهان هستند.

پیشکسوتان پرسپولیس هم اغلب از تو حمایت کردند و...

جا دارد از همه پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کنم. به طور مثال وظیفه خودم می دانم از محمود خان خوردبین یاد کنم که لطف کرد و به حمایت از من به حمایت پرداخت. البته به وسیله واتس آپ از ایشان تشکر کردم. امثال محمودخان خوردبین و همه پیشکسوتان پرسپولیس سرمایه های باشگاه هستند و قدردان آنها هستیم.

سئوال بعدی ما درخصوص اخبار مربوط به جدایی تو و رفتن به لیگ ستارگان قطر است. جوابی داری؟

در این رابطه هم در استوری که منتشر کردم شرحات لازم را دادم. گفتم طبیعی است به عنوان یک بازیکن ملی پوش و پرسپولیسی پیشنهاداتی داشته باشم. ما تیم بزرگی هستیم که به هرحال به دلیل موفقیت های پرسپولیس بیشتر بچه های تیم پیشنهاداتی داشته باشند. بازی در پرسپولیس اما افتخار بزرگی است و من هم همه فکر و ذکرم موفقیت و قهرمانی این تیم است. صحبت جدیدی هم ندارم.

بسیار خوب، شما پس از صدرنشینی در گروه خود به استقلال تاجیکستان خوردید. تیمی که توانست 4 گل به الهلال عربستان بزند. این تیم می تواند حریف سختی برای پرسپولیس در یک هشتم نهایی باشد؟

همه تیم هایی که از گروه خود صعود کردند یا حتی به نظرم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و دارند بهترین های کشور خود هستند. تیم تاجیکستانی هم یک پدیده در این رقابت ها بود که شگفتی آفرین شد. با این وجود پرسپولیس فینالیست سال قبل آسیا برای قهرمانی سال جاری می جنگد و به همین خاطر در همه مسابقات برای پیروزی به میدان می رود.

شما پس از بازگشت به ایران باید دو بازی سنگین یا به عبارتی بهترین سنگین ترین مسابقات فصل خود را ابتدا در اصفهان برابر سپاهان و سپس دربی مقابل استقلال برگزار کنید. از این دو بازی بگو؟

ما در پرسپولیس یاد گرفتیم بازی به بازی جلو برویم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان در اصفهان است. تیمی که یکی از مدعیان جدی است و کوشش می نماید پس از چند سال به قهرمانی برسد. این تیم فوتبال خوبی هم بازی می نماید و قابل احترام است اما ما هم پرسپولیس هستیم. تیمی که می خواهد پنجمین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد. ما انشالله با همین تفکر به اصفهان سفر می کنیم تا باز هم با دست پُر به تهران برگردیم. البته تأکید می کنم کار سختی در اصفهان و مقابل سپاهان پیش روی داریم ولی پرسپولیسی ها مرد روزهای سخت هستند.

نتیجه این ملاقات را می توانی پیش بینی کنی؟

مگر بازی فوتبال را می توان پیش بینی کرد؟ هر بازی شرایط خودش را دارد و پرسپولیس و سپاهان دو مدعی اصلی قهرمانی هستند.

رتبه اول جدول لیگ بیستم متعلق به سپاهان است و شما با یک بازی کمتر دوم هستید؟

بله، به همین خاطر هم سعی می کنیم بهترین بازی خود را در اصفهان به نمایش بگذاریم. مسائل زیادی را ما در این مدت پشت سرگذاشتیم اما با این وجود هدف بزرگی داریم که باید به آن برسیم.

دو بازی شما برابر سپاهان و استقلال به تعویق افتاد. به جای آدینه باید روز یکشنبه هفته آینده به مصاف تیم اصفهانی بروید. این تعویق دو بازی را چطور ارزیابی می کنی؟

صحبت خاصی ندارم و فقط می گویم همه وجود خودمان را می گذاریم و برای موفقیت پرسپولیس می جنگیم. همان طور که در این سال ها برای تک تک امتیازاتی که در پرسپولیس به دست آوردیم جنگیده ایم.

خبر ورزشی

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6968

به "واکنش کنعانی زادگان به جدایی از پرسپولیس، قرنطینه اجباری و پنالتی جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کنعانی زادگان به جدایی از پرسپولیس، قرنطینه اجباری و پنالتی جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید