خرید اینترنتی آهن آلات ایمن است؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، بسیاری از مصرف نمایندگان محصولات آهنی و فولادی ترجیح می دهند نیازهای خود را به صورت اینترنتی تامین نمایند.

خرید اینترنتی آهن آلات ایمن است؟

به گزارش خبرنگاران، رواج اینترنت و افزایش نفوذ این تکنولوژی به بخش های مختلف صنعت و بازار، بر الگوی معامله در بازار فولاد و سایر نهاده های حوزه مسکن هم تاثیر گذااشته است. در این شرایط خریداران ترجیح می دهند سراغ سایت های معتبری بروند که با رعایت اصول حرفه ای و استانداردهای حاکم بر بازار محصولات را عرضه می نمایند. در ادامه بعضی ویژگی های سایت های معتبر فروش محصولات آهنی و فولادی آمده است:

* سایت های معتبر به مشتریان فاکتور و پیش فاکتور رسمی ارایه می دهند.

* فروشگاه های اینترنتی معتبر مجوزهای رسمی مانند نماد اعتماد الکترونیک را از نهادهای دولتی دریافت نموده اند.

* فروشگاه های معتبر محصولات خود را بدون واسطه از کارخانه های آهن و فولاد تامین می نمایند.

* سایت های معتبر مجموعه متنوعی از محصولات آهنی و فولادی را عرضه می نمایند.

* سایت های حرفه ای و معتبر، به صورت مداوم به روز می شوند و قیمت های آنها همواره متناسب با تحولات بازار، تغییر می نماید.

در ادامه 6 فروشگاه آهن آلات که می توانند مرجع مناسبی برای تامین محصولات فولادی و آهنی باشند، معرفی شده اند.

اصفهان آهن

اصفهان آهن، یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی آهن آلات است که با شعار گامی نو در صنعت فولاد، در زمینه فروش انواع مقاطع فولادی مانند میلگرد، تیرآهن، ورق و … فعالیت دارد. مزایای خرید اینترنتی آهن آلات از این فروشگاه اینترنتی دریافت پیش فاکتور از سایت، امکان پرداخت آنلاین، قیمت های رقابتی و امکان پیگیری خرید به صورت آنلاین بدون احتیاج به تماس تلفنی است.

آهن سازه

شرکت آهن سازه طی بیش از 30 سال فعالیت در بازار ساختمان در بیش از 12000 پروژه پیروز مشارکت داشته است. این شرکت در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده شامل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، سرهمه حفاظ و بعلاوه حفاظ ساده و فرفورژه پنجره و درب آکاردئونی و … با کادری مجرب فعالیت دارد.

ایستا

شرکت ایستا در زمینه خرید و فروش آهن آلات فعالیت دارد و انواع ورق اکسین، ورق فولاد مبارکه، ورق گیلان و انواع تیرآهن را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه تهیه می نماید. ایستا با هدف جذب حداکثر رضایت مشتریان، تمامی اقلام را با نازل ترین قیمت به دست مصرف نمایندگان می رساند.

آهن تک

آهن تک یکی از بزرگترین تامین نمایندگان لوله مانیسمان و فولادی، گلخانه ای، گالواهمه، جدارچاه، داربستی صنعتی، سیاه و درزدار از تمامی کارخانجات داخلی و خارجی معتبر در زمینه لوله های فولادی در ایران است که با بیش از بیست سال سابقه در ایران فعالیت مستمر دارد.

کیان فولاد نیکان

شرکت کیان فولاد نیکان از زیرمجموعه های هلدینگ فولادسل است که اقدام به راه اندازی سرویس اینترنتی جهت ارائه خدمات مختلفی از جمله خرید و فروش نقدی و اعتباری انواع مقاطع فولادی نموده است. کیان فولاد با تکیه بر اعتماد مشتریان این سرویس تازه را کلید زده است و سعی دارد به اسم یک مفهوم تازه فولادی در نقش یک مشاور متخصص، یک کارشناس همواره در دسترس و یک دوست باارزش در کنار فعالان بازار باشد.

عصر آهن

مجموعه عصرآهن، از سال 1398 با هدف یاری به خرید سریع و راحت آهن آلات و دسترسی به قیمت آهن تمامی تولیدنمایندگان ایران فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه با عملکردی یکپارچه و بهینه با استقبال از تمامی تولیدنمایندگان و فروشندگان آهن، پشتیبانی قوی برای خریداران را فراهم نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7319

به "خرید اینترنتی آهن آلات ایمن است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی آهن آلات ایمن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید