فراوری داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی به وسیله محققان کشور

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،پیغام حاذق جعفری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دارویی که فراوری کردیم شامل ماده مؤثر گیاهی عصاره هسته انگور با درصد بالا و موادی است که می تواند در درمان یا پیشگیری از بیماری های مختلفی به کار برود.

فراوری داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی به وسیله محققان کشور

وی اضافه نمود: این دارو برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، سکته های قلبی و مغزی، پیشگیری از انواع سرطان ها، اثربخشی خود را به اثبات رسانده و در حفاظت پوست در مقابل اشعه های مضر کارآمد است.

وی خاطر نشان کرد: بعلاوه این داروی فراوریی در شرکت دانش بنیان ما، در کاهش فشارخون، پائین آوردن کلسترول و چربی خون مفید است و می توانداز نارسائی وریدی مزمن، جلوگیری از شکنندگی عروق، پیشگیری و بهبود زخم های گوارشی در کنار حفظ نشاط و شادابی پیشگیری کند.

حاذق جعفری با بیان اینکه طراحی شکل دارویی این محصول، پلت است و در زمینه داروهای گیاهی فرمولی منحصر به فرد دارد، گفت: از مزایای این فرم های دارویی می توان به ریزش پذیری مناسب تر این ذرات نسبت به حالت پودر و گرانوله اشاره نمود که نقش مهمی در یکنواختی محتوای ترکیب نهایی ایفا می نماید.

به گفته مدیر شرکت، این دارو ویژگی های دیگری در طراحی دارد که ضمن کاهش خطر دوز دامپینگ، برای فراوری فرم های آهسته رهش دارو مناسب است و امکان قرارگیری داروهای ناسازگار را در کنار یکدیگر با فرمولاسیونی واحد دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7414

به "فراوری داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی به وسیله محققان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی به وسیله محققان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید