تلگراف: نخست وزیر انگلیس بعد از بهبودی از کرونا در حال برگشت به کار است

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک روزنامه چاپ انگلیس نوشت که نخست وزیر این کشور بعد از بهبودی از ویروس کرونا با وزیر خارجه ملاقات داشته و در حال آنالیز بازگشت به کار است.

تلگراف: نخست وزیر انگلیس بعد از بهبودی از کرونا در حال برگشت به کار است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ساندی تلگراف بامداد یکشنبه گزارش داد بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که در حال بهبودی یافتن از ویروس کووید19 است، به بازگشت به کار را آغاز نموده است.

این روزنامه با بیان اینکه جانسون اخیراً دستوراتی را به اعضای دولت خود برای مهار هرچه بیشتر ویروس کرونا داده، نوشت او روز آدینه دیداری سه ساعته با دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس - که به صورت موقت اداره امور دولتی را در دست گرفته - داشته است.

بر این اساس، جانسون که پس از طی دوره درمان و مرخص شدن از بیمارستان، در خانه خود به سر می برد، در حال آنالیز اوضاع برای بازگشت به محل کار در دفتر نخست وزیری است.

این در حالی است که حال وی پس از رفتن به بیمارستان رو به وخامت گذاشت و به مدت چهار روز در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

جانسون ابتدای شیوع ویروس کرونا در انگلیس، منکر اثر گذاری گسترده این بیماری در کشورش شده بود و حتی در بازدید از چند بیمار مبتلا به کرونا با آنها دست داد.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس حاکی از آن است که بیش از 114 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و قربانیان این ویروس نیز به بیش از 15 هزار نفر رسیده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4402

به "تلگراف: نخست وزیر انگلیس بعد از بهبودی از کرونا در حال برگشت به کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگراف: نخست وزیر انگلیس بعد از بهبودی از کرونا در حال برگشت به کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید