تقویت پیوندهای مرزی در منطقه آزاد ماکو پیگیری می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تقویت پیوندهای مرزی با هدف انسجام و تقویت یکپارچگی ملی کشور در منطقه آزاد ماکو پیگیری می گردد.

تقویت پیوندهای مرزی در منطقه آزاد ماکو پیگیری می گردد

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمدرضا عبدالرحیمی در جلسه با اعضای شورای اداری و اعضای شورای تامین ماکو، توزیع مناسب جمعیت و فعالیت های مالی را از جمله جهت گیری های آمایش سرزمینی یاد کرد و گفت: سازمان در مجموعه منطقه آزاد هدف مهاجرت معکوس و تعادل سرزمینی را با اجرای این اقدامات پیگیری می نماید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو اظهار کرد: بیشترین بحث هایی که دشمن در سرنگونی کشور پهناور ایران پیگیری می نماید ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم است.

عبدالرحیمی اضافه نمود: نمایندگان هر سه قوه در منطقه آزاد ماکو که مردم به عنوان دولتمردان می شناسند باید با حفظ انسجام بیش از پیش در تحقق اهداف کلان سهیم باشند.

وی گفت: هیچ تفاوتی بین کارکنان سازمان منطقه آزاد ماکو با سایر دستگاه های اجرایی در شهرستان ها وجود ندارد و همگی هدف واحد ارائه خدمات شایسته به مردم را پیگیری می نمایند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان است اضافه نمود: امروزه شاهد آن هستیم که فراوریات منطقه آزاد ماکو در بزرگترین فروشگاه های پایتخت و سایر کشورها عرضه می گردد و آوازه پر افتخار فراوری منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو را به گوش سایر ملل می رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1995

به "تقویت پیوندهای مرزی در منطقه آزاد ماکو پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت پیوندهای مرزی در منطقه آزاد ماکو پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید