تست ، با انتخاب یک گل شخصیت خودتان را محک بزنید

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، از 4 طیف رنگی بنفش، شما کدام را بیشتر دوست دارید؟

تست ، با انتخاب یک گل شخصیت خودتان را محک بزنید

در روان شناسی از تست شخصیت شناسی برای کمک به مراجعان روان شناسی استفاده می گردد. .اگر جواب تست شخصیت شناسی را با دقت دهید پاسخ علمی و درست دریافت خواهید کرد. تست شخصیت شناسی می تواند به روان شناسان در کمک به مراجعان خود کمک رساند. تست شخصیت شناسی در کمک به شناخت بهتر خود کمک می نماید. در ادامه تست شخصیت شناسی جالبی را پاسخ می بینیم.

کدام بنفش را انتخاب می کنید؟

آیا می دانستید که بنفش یکی از متعادل ترین رنگ هاست؟ چراکه ترکیب آبی و قرمز را به یک مقدار دارد و به همین علت این رنگ نشان دهنده قدرت، تجمل و جاه طلبی درنظر گرفته می گردد؛ بنابراین با دانستن درجه رنگ بنفشی که انتخاب می کنید، می توان شخصیت شما را حدس زد.

در خصوص این تست شخصیت کنجکاو هستید؟ پس با انتخاب رنگ بنفشی که بیشتر دوست دارید درباره شخصیت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شماره 1

انتخاب روشن ترین بنفش به این معنی است که شما در پی فرصتی برای توقف و تمرکز بر علایق خود هستید که به احتمال زیاد علایق خلاقانه هستند؛ درواقع احتمالا در پی معنویت ناشی از تنهایی هستید که بخواهید مدتی را با خودتان بمانید و فکر کنید.

شما اعتماد به نفس دارید و دقیقا می دانید چه چیزی برای شما بهتر است. فکر نکنید زمانی که صرف می کنید فقط به این معنی است که تنها هستید، بلکه این شما را شارژ می نماید.

شماره 2

زمان رها کردن احساسی است که دائماً برای آن می جنگید و نمی توانید به آن برسید. شما عاشق یادآوری و لذت بردن از نوستالژی هستید و بعلاوه دوست دارید گاهی اوقات همه چیز را ایده آل کنید. ممکن است بیش از حد فکر کنید، اما برای زمان خود ارزش قائل شوید و از آن عاقلانه بهره ببرید و روی آنچه که می خواهید تمرکز کنید.

بنفش ترکیبی از قرمز و آبی است، بنابراین روی قرمز آن تمرکز کنید.

شماره 3

شما به خوبی تمام شأن خود را می دانید و شایسته احترام هستید؛ احتمالاً لیاقت بیشتری دارید و دیگران میدانند که چقدر مفید هستید؛ اما وقتی مردم می بینند که چقدر احترام برایتان مهم است، ممکن است از دادن آن به شما اکراه داشته باشند. آرام باشید، تا مردم فکر نکنند که مغرور هستید؛ آنها وقتی احترام را از شما ببینند، احترام به وجود می آید.

شماره 4

شما فردی بسیار قوی هستید، حتی اگر گاهی اوقات متوجه آن نباشید. مردم شما را مرکز قدرت می دانند. شاید مشغول کمک به افراد زیادی هستید و در آن گیر نموده اید، پس مراقب انرژی خود باشید؛ هرچند ممکن است هر از گاهی از مسئولیت ها هم فرار کنید، اگر این به شما کمک کند تا قدرت خود را دوباره به دست آورید. بعضی از مردم به شما احتیاج دارند، اما به یاد داشته باشید، ابتدا باید مراقب خود باشید.

منبع: رکنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7586

به "تست ، با انتخاب یک گل شخصیت خودتان را محک بزنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تست ، با انتخاب یک گل شخصیت خودتان را محک بزنید" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست ، با انتخاب یک گل شخصیت خودتان را محک بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید