تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ بازاریابی آنلاین شما را سرعت می بخشد

به گزارش نوای پرنده پارسی، در ده ماه گذشته شرکت های میزبانی وب و آژانس های بازاریابی دیجیتال با حجم بالایی از سفارشات خریدهاست، ارتقا سرور، طراحی سایت، خدمات سئو و تبلیغات در گوگل روبرو شدند. این اتفاقات تحول عظیمی بود در به روز شدن مشاغل که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده بودیم و باید برای این حجم تقاضا و گاها سردرگمی مشتریانمان چاره ای می اندیشیدم.

تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ بازاریابی آنلاین شما را سرعت می بخشد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سوال همیشگی خدمات سئو بهتر است یا تبلیغ در گوگل ادز؟

نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل ادر برای صاحبان مشاغل ایرانی کمپین های بهینه و پربازده را راه اندازی و مدیریت می نماید.

اصناف و مشاغل مختلفی در این ده ماه از تیم نوین مارکتینگ مشاوره دریافت کردند و در تمام این جلسات یک سوال مشترک وجود داشت: سئو بهتر است یا ادوردز؟ ما این سوال را برای مشاغلی که به تازگی در بستر وب فعالیت خود را شروع نموده اند اینگونه پاسخ می دهیم:

به دلیل زمانبر بودن خدمات سئو بسیاری از کسب وکارها برای بازدهی سریع تر سایتشان، از تبلیغات گوگل برای بازاریابی دیجیتال خود استفاده می نمایند.

تبلیغات در گوگل ادوردز در کمتر از یک روز می تواند سایت شما را در نتایج ابتدایی گوگل نمایش دهد. در واقع تبلیغ در گوگل ادوردز یک منبع عظیم کسب درآمد برای خود گوگل است که با همکاری در فروش سایت شما سوددهی سایت شما را نیز چندین برابر می نماید.

اما چه چیزی باعث می گردد در کنار تمام روش های بازاریابی دیجیتال، صاحبان مجرب مشاغل آنلاین، تبلیغ گوگل ادز را به عنوان یک روش بازاریابی به صورت مکرر استفاده نمایند؟

با تبلیغات گوگل ادوردز می توانید کاربران خود را هدف گیری کنید

از خاص ترین ویژگی های گوگل ادوردز می توان به هدف گیری کاربران ویژه اشاره نمود. این بدین معنی است که گوگل ادز این امکان را فراهم می نماید تا معین کنید که تبلیغ شما برای چه گروه سنی، با چه جنسیتی و با چه موقعیت جغرافیایی نمایش داده گردد. اما ادوردز چطور تشخیص می دهد که کاربر چند ساله است و اینکه زن است یا مرد؟

در اینجا باید یادآوری کنم که جیمیل، ادوردز و مرورگر کروم سرویس هایی هستند که توسط گوگل ارائه می شوند از آنجایی که صاحبان اکانت جیمیل در هنگام ساخت حساب کاربری تعیینات خودشان را به گوگل ارائه نموده اند و باید با اکانت جیمیل به حساب گوشی و مرورگر متصل شوند در نتیجه گوگل این اطلاعات را از خود افراد دریافت نموده و در سرویس های تبلیغاتی خود از آن استفاده می نماید.

روزانه چند میلیارد جستجو به وسیله گوگل انجام می گردد، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می گردد که به محصولات و یا خدمات شما علاقه مند هستند و بدون شک از پر بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می آید.

چه چیزی بهتر از اینکه تبلیغ کلیکی شما فقط برای جامعه هدف مورد نظرتان نمایش داده گردد تا شانس بیشتری برای برندینگ و فروش داشته باشید.

هدفمند کردن تبلیغات در گوگل به کاهش هزینه تبلیغات گوگل ادز یاری بسیاری می نماید. بنابراین اگر در دوران کرونا احتیاج دارید که فروش آنلاین خود را چند برابر کنید و خسارات مالی که به کسب وکارتان در روزهای قرنطینه وارد شده است را جبران کنید خرید تبلیغات گوگل سریع ترین و پربازده ترین روش برای رسیدن به سوددهی بالاست.

با گسترش هوش مصنوعی گوگل تمام سرویس های آن تحت تاثیر قرار گرفته و هر روز انتخاب های هوشمندانه تری در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

ارزش هر کمپین تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به قابلیت اندازه گیری میزان موفقیت آن است. گوگل ادوردز با پلن مدیریتی Google ADS برای صاحبان مشاغل این امکان را فراهم می نماید که از ابتدا تا انتهای فرایند تبلیغ در گوگل را با استفاده از داده های آماری رصد نمایند تا به صورت شفاف تعیین گردد هزینه تبلیغاتی به چه صورت در چرخه بازگشت سرمایه قرار می گیرد. همچنین این داده ها به شما یاری می نماید که احتیاج مخاطبان خود را به درستی درک کنید تا برای آینده بتوانید کمپین های تبلیغات در گوگل بهینه تری را راه ندازی کنید. برای تبلیغات در گوگل به سایت نوین مارکتینگ (NovinMarketing.com) مراجعه کنید. تبلیغ در گوگل را از نوین مارکتینگ نماینده رسمی گوگل در ایران بخواهید.

کرونا با تمام مصیبت هایش باعث ایجاد پیوندی سازنده بین کسب وکارهای سنتی با دنیای مدرن اینترنت شد و شرکت های فناوری اطلاعات هر روز بیشتر از قبل برای ارائه راهکارهای فناورانه و خلاقانه برای رشد تجارت الکترونیک در کشور و نجات کسب و کارهای کوچک و عظیم در کوشش هستند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5580

به "تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ بازاریابی آنلاین شما را سرعت می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ بازاریابی آنلاین شما را سرعت می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید