تاکیدات امیرعبداللهیان خطاب به مدیران وزارت امور خارجه

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر امور خارجه کشورمان با مدیران کل دستگاه دیپلماسی کشور ملاقات و توصیه هایی را خطاب به آنها اعلام کرد.

تاکیدات امیرعبداللهیان خطاب به مدیران وزارت امور خارجه

به گزارش خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه با حضور در نخستین نشست مدیران کل وزارت امور خارجه در دوره نو و پس از اطلاع از دیدگاه مدیران این وزارتخانه، نقطه نظرات خود در مورد راهبرد، اهداف و برنامه عملیاتی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، برنامه سیاست خارجی در حوزه های مختلف، ساختار وزارت امور خارجه و اهمیت تعامل شایسته با مجلس شورای اسلامی را تبیین کرد.

وی بعلاوه ضرورت به کارگیری حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و کارشناس وزارت امور خارجه برای دستیابی به اهداف سیاست خارجی را مورد تاکید قرار داد.

گزارش دهی های مناسب در داخل وزارت امور خارجه و به دیگر بخش های کشور، ضرورت سرعت دهی به انجام امور متقاضیان امور کنسولی، آماده سازی نظرات وزارت امور خارجه در مورد برنامه پنجساله هفتم توسعه مالی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1400 الی 1405) و برنامه ریزی برای تدوین بودجه سال 1401 از دیگر موضوعات مطروحه از سوی امیرعبداللهیان در این نشست و خطاب به مدیران وزارت امور خارجه بود.

وزیر امور خارجه بعلاوه از کوشش مجموعه وزارت امور خارجه در دعوت از میهمانان خارجی مراسم تحلیف رئیس جمهوری که به گفته او در سطح بسیار مناسبی و با حضور میهمانان عالیرتبه از اقصی نقاط دنیا برگزار گردید، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7337

به "تاکیدات امیرعبداللهیان خطاب به مدیران وزارت امور خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکیدات امیرعبداللهیان خطاب به مدیران وزارت امور خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید