بهترین دستگاه تشخیص اصالت اسکناس 2020 کدام است ؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، راهنمای خرید دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

حفظ اعتماد به اسناد امنیتی، به ویژه اسکناس برای حفظ ثبات مالی در همه کشور ها بسیار مهم است و نگرانی اصلی بانک های مرکزی سراسر کشورها به شمار می رود. امروزه در بسیاری از مناطق دنیا دستگاه های تشخیص اصالت اسکناس در حال استفاده هستند. این دستگاه ها بیشتر به واحدهای محاسباتی تبدیل می شوند ، مجهز به پردازنده های محدود اما منبع کارآمد، دوربین هایی با نور فرابنفش و سیستم عامل های قابل انعطاف هستند.

بهترین دستگاه تشخیص اصالت اسکناس 2020 کدام است ؟

با گسترش انواع اسکناس های کاغذی و تقلبی در دست افراد مختلف شما برای کسب و کارتان که احتیاج به دریافت اسکناس دارید این دستگاه بسیار لازم است تا جلو افراد کلاه بردار را بگیرد. همچنین شما می توانید با اطمینان خاطر بیشتری وجوه نقدی را دریافت کنید.

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس را می توانید روی میز یا کنار صندوق حسابداری در داخل فروشگاه خودتان بگذارید و برای دریافت وجوهات نقدی از آن بهره ببرید.

کاربرد و مزایا دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

دستگاه های تشخیص اسکناس به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن اصالت وجه نقدی که دریافت شده را تشخیص دهید و از تقلبی یا اصل بودن آن آگاه بشوید. دستگاه تشخیص اصالت اسکناس با استفاده از دو لامپ فرابنفش می تواند اصالت اسکناس ها را تایید کند.

برخی از کاربردهای دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

  • مورد استفاده در بانک ها و موسسانت اقتصادی و اعتباری
  • استفاده در هایپرمارکت ها و فروشگاه های عظیم
  • مورد استفاده در صرافی ها برای تست اصالت دلار و پوند
  • قابل استفاده در جاهای مختلف که با اسکناس سرو کار دارند

مشاهده قیمت و خرید

قیمت دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

قیمت دستگاه های تشخیص اصالت اسکناس ها نسبت به نوع و ویژگی های دستگاه متفاوت است مثلا برخی از دستگاه امکان آنالیز اتوماتیک چندصد اسکناس را دارند اما برخی از این دستگاه ها دستی هستند و باید یکی یکی اصالت اسکناس ها را تایید کرد. بازه قیمت این دستگاه های تشخیص اصالت اسکناس بین 80 هزارتومان تا 7 میلیون تومان می باشد که گرانترین این دستگاه ها امکانات بسیار پیشرفته ای دارند مثل تشخیص نوع ارز و مبلغ ارزی بدون احتیاج به مشخص نوع ارز به صورت دستی، نمایشگر عظیم و عالی، تعداد و مبلغ اسکناس ها، تشخیص اسکناس های تقلبی اعم از دلار ، ریال، پوند انگلیس و غیره.

نکات لازم برای خرید دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

برای تست اسکناس در این دستگاه ها از لامپ های مخصوصی استفاده شده که قابلیت نمایش خطوط مخصوص به اسکناس های اصل را دارد. اگر می خواهید یک مورد مناسب از این دستگاه ها را برای کسب و کارتان بخرید با توجه به مشتریان می توانید نوع دستگاه را انتخاب کنید. مثلا برای صرافی ها که با اسکناس های مختلفی سر و کار دارند یک دستگاه قدرتمند و دارای قابلیت تشخیص ارز های مختلف لازم است و پیشنهاد می گردد یک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس با کیفیت و قدرتمند استفاده نمایند.

در این دستگاه ها کافیست دستگاه را روشن کنید و یک اسکناس را زیر آن قرار دهید تا نور مخصوصی به آن ساطع گردد در صورتیکه خطوط مخفی اسکناس های کاغذی نمایش داده شد می توانید از اصالت اسکناس و همچنین سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

برخی از اسکناس های قدیمی فقط نخ هایی دارند که به نخ پول معروف هستند و این نخ ها زیر نور این دستگاه بهتر قابل رویت هستند و می توانید آن ها را آنالیز کنید.

مشاهده قیمت دستگاه

سایز، جنس و اندازه دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

معمولا دستگاه های تشخیص اصالت اسکناس تقریبا نیم کیلوگرم وزن دارند(اما نسبت به ویژگی های دستگاه می تواند متغییر باشد.) و ابعاد متوسط این دستگاه ها 200 میلیمتر در 120 میلیمتر و ارتفاع 160 میلیمتر می باشد و کلا اندازه خیلی عظیمی ندارند.همچنین می توانید آن ها را بر روی میز و کنار صندوق حسابداری بهره ببرید.

جنس بدنه این دستگاه ها هم از پلاستیک فشرده می باشد.

برند دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

دستگاه های تشخیص اصالت اسکناس برای هر کشور فراوری نماینده جداگانه دارد به جز برخی از برند ها که برای چندین اسکناس معتبر جهان مثل دلار و یورو این دستگاه ها را می سازند که یکی از برند های معتبر برای شرکت pro tech می باشد که می توانید از این نوع برای کسب و کارتان بهره ببرید و از اصالت اسکناس های تحویل داده شده مطمئن شوید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و برای خرید یک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس به شما یاری کند.

خرید دستگاه اصالت اسکناس

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4777

به "بهترین دستگاه تشخیص اصالت اسکناس 2020 کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دستگاه تشخیص اصالت اسکناس 2020 کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید