آنالیز فنی پورشه ماکان
به گزارش نوای پرنده پارسی، پس از معرفی ماکان با پیشرانه 2.0 لیتری توربو در سال 2014، شانس بازگشت پورشه ماکان به کشورمان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار پورشه را می توان یکی از بازندگان بزرگ وضع قانون منع واردات خودرو های بالای 2500 سی سی دانست؛ قانونی که در سال 2014 اجرایی شد.
در آن موقع، تمامی محصولات این خودروساز، پیشرانه های حجیم 6 یا 8 سیلندر داشتند و مشمول این قانون بودند.
اما پس از معرفی ماکان با پیشرانه 2.0 لیتری توربو در سال 2014، شانس بازگشت این برند به کشورمان فراهم شد و در نهایت از اواسط سال 2016 (به عنوان مدل 2017) شاهد ورود اولین سری ماکان با قیمتی فراتر از نیم میلیارد تومان بودیم.
ماکان را می توان تنها کراس اور جمع و جور ایران دانست که از بالاترین سطح تجمل، عملکرد و راحتی کابین برخوردار است.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوانپری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری