با افزودن پنج دستگاه اتوبوس نو، ناوگان اتوبوسرانی منطقه21 نوسازی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 21 گفت: با پیگیری های مدیریت ارشد شهری منطقه21، پنج دستگاه اتوبوس نو به ناوگان اتوبوسرانی ورودی غربی مرکز افزوده شد.

با افزودن پنج دستگاه اتوبوس نو، ناوگان اتوبوسرانی منطقه21 نوسازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 21 در این خصوص گفت: باعنایت به کوشش ها و پیگیری های شهردار منطقه با شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخصوص واگذاری اتوبوس های تازه به منظور توسعه و ارتقای سطح کیفی هرچه بیشتر زیرساخت های حمل ونقل عمومی؛ پنج دستگاه به منطقه اختصاص یافت.

وی اضافه نمود: در ارتباط با بکارگیری پنج دستگاه اتوبوس نو تحویلی از سامانه پنج شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخطوط حمل ونقل عمومی منطقه21، این اتوبوس ها در جهت پایانه شهرک استقلال-پایانه میدان آزادی(خط 255) به مدت یک ماه است که مشغول به کار شده اند.

سالمی تاکید نمود: پس از برطرف مسائل و با هدف خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان منطقه21، مابقی اتوبوس ها نیز براساس نیازها و اولویت های هر محله نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه21 یادآور شد: از بین نه خط اتوبوسرانی منطقه21، تا به امروز یکی از این خطوط با اتوبوس های تازه تخصیص داده شده نوسازی شده و مقرر شده سایر خطوط نیز پس از انجام آنالیز های لازم مورد نوسازی و بهسازی واقع شوند.

به گزارش خبرنگاران، اتوبوس های تازه علاوه بر استاندارد آلایندگی یورو چهار، فیلتر جاذب آلایندگی، مجهز به رمپ ویلچر نیز می باشد که می تواند سوار و پیاده شدن معلولان و جانبازان را تسهیل کند. از جمله ویژگی های دیگر این اتوبوس ها این است که تا درب های اتوبوس بسته نشود، سیستم کنترلی اجازه حرکت به اتوبوس نمی دهد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7498

به "با افزودن پنج دستگاه اتوبوس نو، ناوگان اتوبوسرانی منطقه21 نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افزودن پنج دستگاه اتوبوس نو، ناوگان اتوبوسرانی منطقه21 نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید