اپل به اتفاقات اخیر پیرامون تعویض باتری آیفون X واکنش نشان داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، هفته گذشته خبری منتشر شده بود مبنی براینکه اپل اجازه تعویض باتری گوشی های سری آیفون X را به کاربران نمی دهد، مگر اینکه کاربر گوشی خود را به یکی از مراکز مورد تایید این شرکت برده و در آنجا اقدام به نصب یک باتری جدید کند. فرقی نمی کند باتری اصل یا غیر اصل باشد، هر باتری که روی آیفون سری X خود نصب کنید، دائما با یک پیام از سوی گوشی خود روبرو خواهید شد مبنی براینکه باتری اصلی اپل تشخیص داده نشد.

اپل به اتفاقات اخیر پیرامون تعویض باتری آیفون X واکنش نشان داد

دلیل این امر هم به دلیل وجود تراشه ای در باتری های اپل است که علاوه بر نمایش اطلاعاتی در رابطه با دمای باتری، اعتبار آن را نیز تأیید می نماید. بنابراین اگر iOS وجود آن تراشه را تشخیص ندهد، اگرچه می توانید از گوشی با باتری جدید بهره ببرید، اما از وضعیت باتری خود هیچ اطلاعی نخواهید داشت!

بعضی از کاربران اما گمان می کردند این پیام ممکن است در حین کار با گوشی برایشان مزاحمت ایجاد کند تا آن ها را مجبور کند گوشی را به یک مرکز مورد تأیید مرجوع نموده و در آن جا اقدام به نصب باتری جدید نمایند. اما اپل طی بیانیه ای، به بحث های بوجود آمده پیرامون سیاست خود پاسخ داد که متن کامل آن به توضیح زیر است.

با توجه به بیانیه اپل، می توانید همانند گذشته از گوشی خود استفاده کند، فقط این پیام همواره در تنظیمات مربوطه وجود خواهد داشت و ضمناً از سلامت باتری نیز اطلاعی نخواهید داشت.

منبع: gsmarena

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1926

به "اپل به اتفاقات اخیر پیرامون تعویض باتری آیفون X واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به اتفاقات اخیر پیرامون تعویض باتری آیفون X واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید