امضای اعلامیه همکاری میان شهرداری تهران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، بیان کرد به دنبال سفر پیروز حناچی، شهردار تهران به وین و شرکت در چهارمین مجمع سالیانه پلی برای شهرها، یک اعلامیه همکاری میان شهرداری تهران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) به امضاء طرفین رسید.

امضای اعلامیه همکاری میان شهرداری تهران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد

به گزارش خبرنگاران، در این اعلامیه با اشاره به انجام رایزنی های سازنده میان طرفین در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک در حاشیه چهارمین مجمع سالیانه یونیدو تحت عنوان پلی برای شهرها در سوم سپتامبر 2019، بر روی چهار بند ذیل به عنوان مبنای همکاری ها، توافق به عمل آمد.

1. قصد طرفین برای تسهیل همکاری نزدیک بین یونیدو و شهرداری تهران، با هدف مشارکت برای رسیدن به توسعه صنعتی پایدار و جامع.

2. علاقه طرفین جهت پیگیری توسعه صنعتی پایدار و جامع در شهر تهران در چارچوب گسترده تر همکاری میان یونیدو و جمهوری اسلامی ایران به وسیله همکاری مشترک و چندجانبه.

3. تمایل طرفین، و بسته به در دسترس بودن منابع، به شناسایی پروژه های مناسب و فعالیت های آموزش تخصصی و ظرفیت سازی، با هدف رسیدگی به چالش های شهری مانند مدیریت فاضلاب، آلودگی هوا، و بهره وری انرژی؛ پشتیبانی از شهرهای هوشمند، انعطاف پذیر و یکپارچه، و انرژی های تجدیدپذیر و حمل و نقل پایدار؛ و در نهایت، تسهیل در تحول پارک های صنعتی به سمت پارک های اکو-صنعتی انعطاف پذیر و کارآمد.

4. قصد طرفین برای بازنگری در پیشرفت های به دست آمده بعد از یک بازه همکاری سه ساله پس از امضاء این اعلامیه همکاری و تصمیم درخصوص هرگونه تدابیر بیشتر که بتواند برای ارتقاء همکاری ها مطلوب باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2271

به "امضای اعلامیه همکاری میان شهرداری تهران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای اعلامیه همکاری میان شهرداری تهران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید