ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین بار در ایران

به گزارش نوای پرنده پارسی، سامانه هوشمند حمل ونقل ماکسیم پس از ارائه بسیاری از خدمات برای نخستین بار در ایران، هم اکنون سرویس انتظار رایگان را به مسافران و رانندگان خود عرضه می نماید.

ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین بار در ایران

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام ماکسیم، تأخیر پروازت با ما، سیستم رزرو سفر یکی از سرویس های ویژه اپلیکیشن ماکسیم است که در آن مسافر می تواند سفری را از قبل رزرو کند و پس از قبول درخواست سفر از سوی راننده، بدون احتیاج به درخواست در لحظه انجام سفر، از رسیدن خودرو مطمئن باشد. این سرویس برای نخستین بار در ایران از سوی ماکسیم ارائه شده است و مسافران به یاری آن می توانند برای روز و ساعتی معین سفرهای خود را رزرو نمایند و رانندگان نیز می توانند به یاری آن سفرهایی با برنامه ریزی قبلی داشته باشند.

یکی از موارد پرکاربرد سیستم رزرو ماکسیم، سفرهایی است که مسافران از مبدأ فرودگاه یا ایستگاه قطار به مقصد خانه، محل کار یا هر جای دیگری درخواست می دهند. تیم آنالیز ماکسیم در گزارشی که پیش از این منتشر شد، با آنالیز سفرهای اجرا شده، بیشترین مبدأ سفرهای شهر تهران را از پایانه های مسافربری هوایی و ریلی اعلام نموده است.

یکی از مشکلاتی که در این گونه سفرها برای مسافران و رانندگان محترم ماکسیم پیش آمده و بازخورد آن به دست تیم توسعه بازار ماکسیم رسیده، موضوع تأخیرهای هواپیما و قطار است. در این گونه موارد، مسافر از پیش ساعت رسیدن به مبدأ را معین نموده و راننده نیز این درخواست رزروشده را قبول نموده است؛ اما به دلیل تأخیر در رسیدن به پایانه های مسافربری، مشکلاتی برای راننده و مسافر پیش می آید.

سامانه هوشمند خدمات حمل ونقل ماکسیم برای رفع این مشکل، سرویس جدیدی را با عنوان انتظار رایگان به مسافران و رانندگان خود ارائه می نماید. در این سرویس، مسافر پس از انتخاب تعرفه رزرو سفر و معین کردن مبدأ سفر، که شامل پایانه های مسافربری هوایی یا ریلی است، شماره سفر خود را مطابق شکل زیر در کادر مربوطه وارد می نماید.

پس از تأیید، شماره سفر در بخش خدمات تکمیلی درخواست خودرو فعال می گردد و راننده قبل از قبول درخواست، از ساعت رسیدن شما به پایانه مسافربری باخبر می گردد. در این شرایط اگر رسیدن شما به مبدأ با تأخیر همراه باشد، این موضوع به اطلاع راننده می رسد. پس از آن راننده می تواند با آگاهی از ساعت جدید رسیدن شما به مبدأ، درخواست سفر را نگه دارد یا آن را لغو کند.

پس از آن، ماکسیم به صورت اتوماتیک درخواست شما را با توجه به ساعت جدید رسیدن به مبدأ برای دیگر راننده ها می فرستد. این موضوع مشکل کسر امتیاز راننده ها را به دلیل لغو درخواست هایی که با تأخیر همراه اند، رفع نموده و از سوی دیگر مسافران را از درخواست دوباره خودرو بی احتیاج می نماید.

این سرویس جدید نه تنها برای کسانی که از اپلیکیشن ماکسیم استفاده می نمایند، بلکه برای کسانی که به وسیله سامانه 1611 سفر خود را ثبت می نمایند نیز فعال است و تنها کافی است که مسافر هنگام درخواست خودرو، رزروی بودن سفر، شماره پرواز و ساعت رسیدن به مبدأ را به اپراتور اعلام کند. از هنگام رسیدن پرواز به مقصد، 5 دقیقه زمان انتظار رایگان برای مسافر اختصاص داده می گردد و پس از 5 دقیقه، به ازای هر دقیقه انتظار هزینه اضافه محاسبه می گردد.

توجه کنید که این خدمات فقط برای سفرهای رزروی اند و در انواع دیگر درخواست ها فعال نیستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2258

به "ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین بار در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین بار در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید