شروع طرح امداد نوروزی برای خودروهای سایپا
به گزارش نوای پرنده پارسی، گروه خودروسازی سایپا، همچون سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز، طرح امداد نوروزی را از 25 اسفند و در محورهای پرتردد از امروز (23 اسفند) تا 16 فروردین ماه برقرار می نماید که در این طرح، خدمات امدادی به خودروهای با کمتر از عمر پنج سال ساخت رایگان است.
به گزارش خبرنگاران، عباس فخاریان- رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا - در معرفی این طرح اظهار کرد: طرح امداد نوروزی 98 با پوشش تمامی خودروهای گروه سایپا در دوره گارانتی و وارانتی و ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی به صورت شبانه روزی از 25 اسفند 1397 شروع می گردد و تا 16 فروردین 98 به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت.
وی اضافه نمود: البته با توجه به اینکه بعضی سفر خود را از امروز (پنجشنبه) شروع می نمایند در محورهای خروجی شلوغ که پر تردد هستند، طرح نوروزی کلید خواهد خورد. این خدمات مربوط به نمایندگی های مجاز در غالب خدمات تعمیرگاهی به وسیله پیش بینی کشیک برای نمایندگی های شبکه خدمات به تعداد مورد احتیاج و همچنین خدمات امدادی به وسیله استقرارهای امدادی در شهرها و محورهای پرتردد که کلیه خودروهای تولیدی گروه سایپا در خدمت تعمیرگاهی و کلیه خودروهای تولیدی غیر گروه در خدمات امدادی را تحت پوشش قرار می دهد.
فخاریان بیان نمود: نهادها و سازمان ها و شرکت هایی در این طرح از جمله شرکت های تولیدی خودرو در گروه، شرکت های تأمین نماینده قطعات گروه، شرکت سایپا یدک، انجمن های صنفی نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک در استان ها، مرکز ارتباط با مشتریان گروه و نهادها و سازمان های بیرونی همچون هدایت و رانندگی، پلیس راه، راهداری و… با گروه سایپا در اجرای طرح نوروزی همکاری دارند.
وی اضافه نمود: در این طرح کلیه خودروهایی که مراجعه می نمایند را با اولویت خودروهای تولیدی گروه سایپا امدادرسانی می کنیم. خودروهای تولیدی گروه سایپا که عمر آن ها کمتر از پنج سال باشد خدمات امدادی رایگان دریافت می نمایند و در طول 21 روز هزینه ای از بابت خدمات امدادی پرداخت نمی نمایند. برای خارج از این مورد، تعرفه تعیین دریافت خواهد شد. ضمن اینکه قیمت قطعاتی که احتیاج به تعویض دارند تعیین و طبق یک مصوبه خواهد بود.
رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی با بیان اینکه شماره تماس 096550 شماره تماس مرکز گروه است؛ گفت: طی تماس با این شماره دو ورودی وجود دارد که منو ورودی یک برای مواردی امدادی و منوی شماره دو مربوط به مرکز امور مشتریان است.
به گفته فخاریان، آموزش برای امدادگران چه در حوزه مسائل فنی و چه در حوزه مشتری مداری انجام شده است. علاوه بر این ابزار و تجهیزات به صورت کامل تأمین شده است.
بهزاد پناهی - مدیرعامل شرکت سایپا یدک- نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میانگین زمان انتظار برای مشتریان حدود 33 دقیقه است که در طرح نوروز 97 میانگین زمان رسیدن امدادگر به 31 دقیقه رسیده بود. تمام کوشش ما این است که در طرح سال جاری امدادگر زیر 30 دقیقه برای خدمت رسانی در محل مشتری حاضر شوند. علاوه بر این در این طرح در حدود 700 نمایندگی مجاز مستقیماً با ما کار می نمایند و در مجموع باتوجه به شرکت های پیمانکار که در این طرح تحت پوشش ما هستند و ارائه خدمات می نمایند، ناوگان امدادی به بیش از 1700 دستگاه می رسد که در این ایام خدمات رسانی می نمایند.
وی در مورد کیفیت قطعات گفت: قطعاتی که با برند سایپا ارائه می گردد، همگی هلوگرام سایپا به صورت سه بعدی را دارند و به لحاظ کیفیت تضمین شده اند که می تواند اطمینان خاطر برای مشتریان به لحظه اصل بودن قطعات فراهم کند.
مدیرعامل شرکت سایپا یدک در پایان نیز در رابطه با شکایت نسبت به خدمات یا هرگونه پیشنهاد گفت: مشتریان می توانند با همان شماره های دریافت خدمات (096550) تماس بگیرند.
منبع: خبرگزاری ایسناbestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا