آخرین شرایط پرسپولیس و استقلال برای واگذاری از زبان وزیر ورزش

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، در حاشیه مراسم اهدای کاپ و یادبود ورزشکاران به موزه ملی ورزش که امروز (شنبه) در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید، مسعود سلطانی فر در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس و استقلال برای واگذاری به بخش خصوصی توضیحاتی ارائه داد.

آخرین شرایط پرسپولیس و استقلال برای واگذاری از زبان وزیر ورزش

وی گفت: دولت و وزارت ورزش و جوانان مصمم هستند هر چه سریع تر واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال با همکاری سازمان بورس، دیوان محاسبات و سازمان خصوصی سازی انجام گردد، در حال پیگیری این مهم هستیم، ضمن اینکه کارگروه ویژه ای تشکیل شده و کوشش می کنیم تا خاتمه سال 98 پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند.

سلطانی فر تأکید کرد: دو تیم پرسپولیس و استقلال می توانند با فعال کردن بخش های مختلف خود و بخصوص بخش حقوقی، موجب رشد فوتبال ایران شده و بیشتر از همواره در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سهمیه های کسب شده برای ورزش ایران و حضور در بازی های المپیک توکیو گفت: از یک و نیم سال پیش ستاد ویژه بازی های المپیک را تشکیل دادیم، تمام مسابقاتی که میدانی برای کسب سهمیه به حساب می آید، رصد و مقدمات لازم را فراهم نموده ایم تا ورزشکارانمان با حضور در آن، کسب سهمیه نمایند.

وی در خصوص انتخابات کشتی و وزنه برداری اظهار داشت: ثبت نام این دو فدراسیون اجرا شده، پیگیری های لازم انجام خواهد شد تا هر چه زودتر انتخاباتشان صورت گیرد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1268

به "آخرین شرایط پرسپولیس و استقلال برای واگذاری از زبان وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پرسپولیس و استقلال برای واگذاری از زبان وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید