4 مکان رویایی برای سفر در نوروز 99

به گزارش نوای پرنده پارسی، برای بسیاری از ما تعطیلات عید نوروز 99 بهترین فرصت استراحت و سپری کردن تعطیلات رویایی هستند. پس از روزهای پرتکاپوی اسفند زمانی را به خانواده و دوستانمان اختصاص خواهیم داد. هنگامی که قصد سفر می کنیم، اولین سوال این است که عید نوروز 99 را کجا برویم؟ پاسخ به این سوال با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید و البته علایق شخصی کاملا متفاوت است و باید در نظر داشت که به خاطر تقاضای بالای سفر ممکن است قیمت تورهای لحظه آخری افزایش یابد یا گنجایش هتل دلخواه به اتمام برسد، بنابراین بهتر است هر چه زودتر برنامه سفر نوروزی را نهایی کرد. اگر هنوز برای عید سال جاری تصمیمی نگرفته اید در ادامه با ما همراه شوید تا پیشنهاداتی هیجان انگیز از برنامه های سفر خارجی را به شما معرفی کنیم. اگر برای نوروز خود قصد سفر دارید و بدنبال یک سایت مطمئن برای تور نوروز 99 خود هستید همین حالا اینجا را کلیک کنید.

4 مکان رویایی برای سفر در نوروز 99

سفرهای خارجی در نوروز 99

با توجه به طولانی بودن تعطیلات عید نوروز می توان گفت که این بازه زمانی بهترین فرصت برای سفرهای خارجی است. در این روزها بیشتر کسانی که دوست داریم با ما همسفر باشند زمان آزاد دارند و همه چیز برای یک سفر بیاد ماندنی دسته جمعی فراهم می گردد. بخاطر شرایط آب و هوایی سفر به کشورهای آسیایی نزدیک به خط استوا جز بهترین انتخاب ها هستند. تورهای هند، چین، تایلند و مالزی در صدر این مقاصد جای می گیرند. کشورهایی که علاوه بر هوای دلپذیر بهاری، طبیعت فوق العاده، آثار فرهنگی و تاریخی چشم گیری دارند. ویژگی های منحصر به فردی که این کشورها دارا هستند دلیلی برای محبوبیت آن ها در بین مسافران محسوب می گردد.

سفر نوروزی به تایلند، سرزمین لبخندها

هر سال بیش از 38 میلیون نفر از سراسر دنیا به کشور تایلند سفر می نمایند و هواداران بسیاری هم در میان ایرانیان دارد. تور نوروز تایلند شامل شهرهای جذاب و توریستی از جمله بانکوک، پاتایا و پوکت می گردد. بانکوک پایتخت شلوغ سرزمین لبخندها شهری پر جنب و جوش و مملو از آسمان خراش های سر به فلک کشیده است. این جا بازگو نماینده تاریخ، فرهنگ و مدرنیته کشور تایلند است و اصل و پیشینه کشور را به گردشگران نمایش می دهد.

پاتایا برای ماجراجویان و آن هایی که تشنه هیجان هستند خوب هست؛ شهری ساحلی که حدود دو ساعت با بانکوک فاصله دارد. پاتایا بهشت تفریحات هیجان انگیز است. از غواصی و بانجی جامپینگ گرفته تا مسیرنوردی و کوهنوردی، هیچ هیجانی وجود ندارد که نتوانید آن را در پاتایا تجربه کنید. گفتنی است که بگوییم اگر می خواهید زمان زیادی را در کنار ساحل بگذرانید و از خلوت آن لذت ببرید پاتایا برایتان حسابی نا امید نماینده خواهد بود. علاقه مندان به استراحت در کنار ساحل باید پوکت را برای سفر نوروزی خود انتخاب نمایند. در سواحل پوکت می توانید لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنید و انتخابی عالی برای خانواده ها، بچه ها و زوج های جوان است.

نوروز در مالزی، تلفیقی از تمام کشورهای منطقه

مالزی در سال بیش از 25 میلیون گردشگر دارد و با شعار سفر به مالزی 2020 (Visit Malaysia 2020) میخواهد سال جاری این عدد را به بیش از 30 میلیون نفر برساند. مسافران برای سفر به مالزی اغلب کوالالامپور، لنکاوی، پنانگ یا تور کوالالامپور + سنگاپور را انتخاب می نمایند. شهرهای ساحلی مالزی یعنی پنانگ و لنکاوری هواداران زیادی دارند و انتخاب های فوق العاده ای برای سپری کردن یک تعطیلات مملو از آرامش در کنار اعضای خانواده هستند. کوالالامپور شهری مدرن و پر از جاذبه های دیدنی معماری، فرهنگی و تاریخی است. از نظر غذایی مالزی بهشت علاقه مندان به خوراکی های متنوع بوده و غذاهایشان ترکیبی از فرهنگ هندی، چینی، تایلندی و اندونزیایی است.

سفر به اژدهای سرخ آسیا، چین

چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را برای شما نمایان کند. نکته جالبی که در این کشور وجود دارد سنت و مدرنیته است که در کنار هم قرار گرفته اند و در هر کجای این کشور که سفر کنید می توانید این تلفیق زیبا را مشاهده کنید. شاید همین موضوع دلیلی بر توسعه صنعت گردشگری در کشور چین شده است. مسافران اغلب تورهای ترکیبی شهرهای پکن + شانگهای یا شانگهای + هانگزو + پکن را انتخاب می نمایند. بهار بهترین زمان سفر به چین است، در این روزها نه از گرما و شرجی بودن هوا در تابستان خبری است و نه از سرمای زمستان!

نوروز در کشور 72 ملت، هند

کشور هند آخرین پیشنهاد ما برای سفر نوروز 99 است. کشوری با پیشینه کهن که تاریخ پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است و با بیش از ا/3 میلیارد نفر جمعیت، دومین کشور پرجمعیت دنیا محسوب می گردد. فرهنگ این کشور ترکیبی از چند فرهنگ مختلف از دیگر کشورهاست، همچنین هند از کشورهایی است که طی سالیان از ادیان متفاوت تاثیر گرفته و جاده ابریشم محل مناسبی برای انتقال این فرهنگ بوده است. اغلب مسافران هند تور مثلث طلایی را انتخاب می نمایند که شامل بازدید از شهرهای دهلی، آگرا و جیپور می گردد. دهلی نو پایتخت هند یکی از اصلی ترین شهرهایی است که باید از آن دیدن کرد و سپس مسافران راهی آگرا می شوند تا از تاج محل یکی از عجایب هفتگانه دنیا دیدن نمایند. جالب است بدانید که به آگرا شهر عشق و محبت هم گفته می گردد. سومین شهر دیدنی تور نوروزی هند جیپور، شهر صورتی یا شهر مهارجه ها است. جیپور محل زندگی ثروتمندان کشور است و شهرسازی آن کمی از دهلی و آگرا بهتر است. ساختمان زیبا، قلعه ها، کاخ ها و دریاچه های طبیعی زیبا از مرکز مهم توریستی کشور هند هم محسوب میگردد.

دیگر مقصد پرطرفدار در هند شهر ساحلی گوا است؛ گوا ساحل بندری کوچکی است که آثار معماری پرتغالی ها در گوشه و کنار آن به چشم می خورد. آبشارهای زیبا، سواحل شنی درخشان، تفریحات ساحلی و گشت و گذار شهری تنها نیمی از جاهای دیدنی گوا است.

جهت مشاهده و رزرو تور گوا می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید :

https://www.eligasht.com/tours/تور-گوا/

امیدواریم که با خواندن این مطلب تصمیم نهایی خود را برای سفر نوروز 99 گرفته باشید. بیاد داشته باشید که می توانید تمامی تورها را با خدمات کامل از الی گشت خریداری نمایید.

منبع: Eligasht.com

اطلاعات تماس

تلفن: 021-8540

ایمیل: [email protected]

آدرس : تهران، خیابان بهشتی خیابان خالد اسلامبولی کوچه 23 پلاک 7

منبع: همگردی
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3366

به "4 مکان رویایی برای سفر در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مکان رویایی برای سفر در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید