15 واحد صنفی پلمب شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرهنگ مرادی گفت: 15 واحد پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضایی پلمب شدند.

15 واحد صنفی پلمب شدند

به گزارش ، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران اظهار کرد: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و اوج گیری پیک دوم این بیماری در کشور، برابر تدابیر اجرا شده مبنی بر ممنوعیت فعالیت بعضی صنوف و باشگاه های ورزشی و همچنین مراکز عرضه قلیان در قهوه خانه ها و سفرخانه های سنتی و ... روز گذشته در راستای ارتقای سلامت عمومی شهروندان، اولین طرح نظارتی مشترک بین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و ادارات بهداشت مناطق 22 گانه شهر تهران با موضوع بازدید از باشگاه های بدنسازی و قهوه خانه ها اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح مشترک، ماموران در 24 ساعت گذشته از واحد های صنفی و مراکز عرضه قلیان در نقاط مختلف تهران بازدید کردند، گفت: در این رابطه از 46 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که 15 واحد پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضایی پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در سرانجام با بیان اینکه این طرح مشترک در روز های آینده با شدت و جدیت بیشتری اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت ماموریت های پلیس است و شهروندان می توانند با معرفی اصناف متخلف به وسیله شماره تلفن 110 ما را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا کمک نمایند.

  • پلمب 18 واحد صنفی متخلف پایتخت در 48 ساعت گذشته

  • عرضه تیشرت های عجیب و غریب در پاساژها/ نمایش نوشته های غیر اخلاقی بر روی سینه جوانان + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4786

به "15 واحد صنفی پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 واحد صنفی پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید