10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند

به گزارش نوای پرنده پارسی، نیوزلند باید یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از حداقل یک‌بار در طول زندگی باشد . این کشور تقابل ، جایی است که آدم می‌تواند شهرهای پر جنب و جوش را با یک صحنه زنده پیدا کند و همچنین طبیعت بکر عقب‌نشینی کند و انسان‌ها را دست‌نخورده نگه دارد. دومی جذاب‌ترین بخش نیوزیلند است ، بنابراین شگفتی طبیعی بر این فهرست غالب است .

10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند

10. Spoil خود را در خلیج Blanket
این کلبه مجلل ، که در ساحل دریاچه Wakatipu واقع شده‌است ، در کنار کوه‌های آلپ جنوبی واقع‌شده و در واقع پناه‌گاه شگفت انگیزی در این کشور پر زرق و برق است . خلیج Blanket یک کلبه معروف است که مهمانان سراسر جهان را جذب می‌کند تا در جزیره جنوبی بمانند .
چرا به آنجا بروی ؟
این پناه‌گاه طیف وسیعی از فعالیت‌ها را ارائه می‌دهد : از استراحت در یک وان آب‌گرم و استخر برای پرواز - ماهی گیری ، قایق‌سواری ، کایاک سواری ، کایاک سواری ، vineyards و حتی تورهای پروازی در بالای پارک ملی Fiordland و Milford ساند .
9. بازدید از آتشفشان در اوکلند
جزیره Rangitoto تنها 600 سال پیش بعد از یک سری انفجارات ایجاد شد . این فیلم به وضوح از اوکلند مشهود است و به زیبایی دورنما آن را تکمیل می‌کند . این جزیره یکی از محبوب‌ترین مقصدهای توریستی است : جزیره مسیرهای پیاده‌روی عالی و بیش از 200 گونه از گیاهان را دارا می‌باشد .
چرا به آنجا بروی ؟
اوکلند یک شهر کفل است ، در حالی که Rangitoto مکان بسیار جالبی است و فعالیت‌های متعددی را تامین می‌کند .
8. بازدید از دریاچه آبی
در پارک ملی نلسون دریاچه‌ها ، گفته می‌شود که یک دریاچه کوچک در دنیا روشن‌ترین دریاچه را دارد . تقریبا ً به اندازه آب مقطر پاک است ، به این معنی که دید آن تا 80 متر است . دریاچه برای مائوری در نظر گرفته می‌شود ، که آن را Rotomairewhenua می‌نامند ، بنابراین شنا کردن یا ورود به دریاچه مجاز نیست .
چرا به آنجا بروی ؟
دریاچه در پارک زیبایی یافت می‌شود که یک عقب‌نشینی بزرگ ، پیاده‌روی ، ماهیگیری و امکانات اردو را فراهم می‌کند .
7. بازدید از غارهای Waitomo
سیستم غار 2 میلیون‌دلاری زیر یک روستای کوچک یک گونه نادر از کرم luminosa کرم پوست را پنهان می‌کند که یک اثر درخشان ایجاد می‌کند . این زیست تابی آبی باعث می‌شود که این فضاها در واقع غیر زمینی و جادویی به نظر برسند . استرالیا جایی است که این کرم‌ها در آن یافت می‌شوند - یک پدیده واقعی ، که طبیعت را به بهترین شکل ممکن می‌سازد !
چرا به آنجا بروی ؟
غارهای Glowworm در جزیره شمالی نیوزلند تنها جایی هستند که می‌توانید این نوع اثر را تحسین کنید .
5. در Queenstown فعال شوید
این شهر تفریحی در جنوب غربی جزیره جنوبی سالانه گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند . ساخته‌شده در اطراف دریاچه Wakatipu ، Queenstown با کوه‌های آلپ جنوبی احاطه شده‌است . تورها در دریاچه توسط بانوی تاریخی قایق دریاچه بسیار مشهور هستند . بسیاری از جاذبه‌های دیگر مثل دوچرخه‌سواری ، ماهیگیری ، bungee ، پریدن ، اسب‌سواری ، پاراگلایدینگ ، tasting ، و بسیاری دیگر ، توریست‌ها را سرگرم می‌کنند.
چرا به آنجا بروی ؟
طبیعت شگفت‌انگیز ، فعالیت‌های فراوان ، یکی از معروف‌ترین شهرهای تفریحی در نیوزیلند .
4. به هابیتون بروید
یکی از موفق‌ترین فیلم sagas ، فرمانروای حلقه‌ها به طور عمده در نیوزیلند فیلمبرداری شد ، که طبیعت غنی آن تنوع موقعیت‌های مختلف را ارائه می‌دهد . هابیتون یک مجموعه ساخته شده‌بود که برای فیلم ساخته شده‌بود . با این حال بعد از پایان فیلم برداری ، کسی به این فکر افتاد که این دهکده هابیت را به عنوان جاذبه توریستی ترک کند . و قطعا ً ایده خوبی بود .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان احساس می‌کنند که در اطراف یک روستای Hobbit واقعی قدم می‌زنند . حتی مراتع گوسفند در مزارع هابیتون . این سایت هیجان بیشتری در سفر به نیوزیلند دارد .
3. در جزایر کوک آرام بگیرید
با اینکه 15 جزیره در اقیانوس آرام جنوبی یک دموکراسی پارلمانی هستند ، اما با نیوزیلند مرتبط هستند . جزایر دور افتاده بهترین تعطیلات را فراهم می‌کنند . جزیره Rakahanga شبیه یک زمین فوتبال است ! سواحل یک مستطیل و یک تالاب را تشکیل می‌دهند . علاوه بر طبیعت شگفت‌انگیز ، آب و هوای گرم ، آب زلال و سواحل شنی سفید ، جزایر نیز فعالیت‌های فرهنگی را ارائه می‌دهند . این فرهنگ ترکیبی از traditions مسیحی و محلی است .
چرا به آنجا بروی ؟
خواندن یک تعطیلات در جزایر کوک آسان است چون گردشگری و امکانات در اینجا بسیار پیشرفته هستند .
صخره‌های مرجانی مرجانی را می‌توان با هواپیما از اوکلند ، سیدنی و لس‌آنجلس به دست آورد .
2. بررسی پارک ملی Tongariro
پارک ملی Tongariro یکی از قدیمی‌ترین پارک ملی در نیوزیلند و چهارمین پارک ملی در جهان است . تنوع در پارک بی‌همتا است : از سه‌تا آتش فشان فعال تا تعدادی از سایت‌های مذهبی مائوری ، Tongariro یک عقب‌نشینی طبیعی فوق‌العاده در کشور است . بسیاری از حیوانات بومی در پارک زندگی می‌کنند ، از جمله کیوی - نماد ملی نیوزیلند .
چرا به آنجا بروی ؟
کوهنوردی و کوهپیمایی مشهورترین فعالیت‌ها در تابستان و نیز ماهی گیری ، دوچرخه‌سواری ، قایق رانی ، و اسکی بازان فعالیت‌های اصلی در زمستان هستند .
1. از قایق سفری به Milford صدا داشته باشید
این یکی از بهترین شگفتی‌های طبیعی ما است ! مرداب ، یک مقصد توریستی مورد علاقه در نیوزیلند است و یک ارزیابی افسانه‌ای از سوی رود کیپلینگ که آن را هشتمین دور جهان می‌خواند ، دارد . دو آبشار - بانو بوون و Falls استرلینگ ، همراه با hundr دارد .

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 75

به "10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید