کوسه ای که در آسمان پرنده شکار می نماید!، فیلم

به گزارش نوای پرنده پارسی، تماشا کوسه در آب های استرالیا اتفاق عجیبی نیست اما آنچه عجیب است شکار یک پرنده به وسیله کوسه سفیدی است که در حال شنا است.

کوسه ای که در آسمان پرنده شکار می نماید!، فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، همانطور که کوسه به پرنده نزدیک می شود، پرنده متوجه می شود و در چند قدمی دورتر پرواز می نماید و پاهایش را روی آب قلاب می نماید.

لحظه برق گرفتگی یک کروکودیل غول پیکر!/ فیلم

هنگامی که کوسه به پرنده نزدیک می شود، صدای زمزمه جمعیت در پس زمینه ویدئو شنیده می شود. آنها مطمئن نیستند که آیا کوسه سفید بزرگ ممکن است حمله کند یا خیر و فقط چشمان خود را به صحنه نگه می دارند. وقتی که پرند با بی احتیاطی دور می شود، کوسه برمی شود و به سمت پرنده حرکت می نماید. یک بار دیگر، پرنده کوسه را می بیند و این بار کمی بالاتر و کمی دورتر پرواز می نماید تا خود را ایمن نگه دارد.

در حالی که پرنده در حال لذت بردن از خود، شناور روی آب، رو به سمت راست است. از پشت پرنده، می توانید شکارچی بزرگ سفید را ببینید، که پرنده را یک لقمه می نماید.

به طور میانه، کوسه سفید بزرگ بسیار کند رشد می نماید و می تواند به سن حیرت انگیز 70 سالگی در طبیعت برسد. این بدان معناست که سفیدپوستان نر بالغ در حدود 26 سالگی و ماده ها کمی بزرگتر در 33 سالگی به اوج بلوغ می رسند. معین حداکثر سن ممکن است سخت باشد زیرا سن می تواند بین 30 تا 70 سال باشد.

کوسه های سفید بزرگ در اسارت خوب عمل نمی نمایند. در واقع، طولانی ترین کوسه سفید بزرگی که تا به حال در اسارت نگه داشته شده است، تنها 198 روز زندگی کرد.

کوسه های سفید بزرگ در هر اقیانوسی در سراسر دنیا یافت می شوند. این شامل آفریقای جنوبی، استرالیا، نیوزیلند، اقیانوس اطلس شمالی و شمال شرقی اقیانوس آرام است. با این حال، رایج ترین مکان برای یافتن سفیدپوستان بزرگ در اقیانوس آرام ایالات متحده است و آنها از آلاسکا تا کالیفرنیا و هاوایی را شامل می شوند.

آنها در نزدیکی ساحل و در آب های ساحلی ظاهر می شوند. آنها اغلب به صورت فصلی بین زیستگاه های مختلف مهاجرت می نمایند. به مقدار کافی جالب توجه است که زیستگاه های ترجیحی آنها با افزایش سن تغییر می نماید.

در حالی که کوسه ای سفید بزرگ به شکار پرندگان دریایی معروف هستند، رایج ترین کوسه برای خوردن پرندگان زمینی کوسه ببر است. در حالی که سفیدپوستان بزرگ پرندگان دریایی را می خورند، آنها را ترجیح نمی دهند، در حالی که کوسه های ببری مجذوب کننده ترین شکارچیان پرندگان دریایی استوایی هستند.

کوسه های سفید بالغ که به عنوان بعضی از با استعدادترین شکارچیان طبیعت شناخته می شوند، قدرت، سرعت و چابکی برای نزدیک شدن به انواع طعمه ها در داخل و خارج از آب دارند. رژیم غذایی متنوع آنها شامل ماهی، دلفین ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی مانند این است. بیشترین بخش از طعمه های سفید بزرگ معمولاً از پستانداران دریایی مانند فوک ها و شیرهای دریایی به علت محتوای چربی بالا تشکیل شده است.

اما تقریباً هیچ موجود دریایی وجود ندارد که کاملاً از آرواره های این شکارچی قدرتمند در امان باشد.

منبع: AZ ANIMALS

این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید/ عکس

آخرالزمان زمین نزدیک است؟

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 دی 1402 بروزرسانی: 6 دی 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7863

به "کوسه ای که در آسمان پرنده شکار می نماید!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوسه ای که در آسمان پرنده شکار می نماید!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید