گوشی Oukitel WP19 با بزرگترین باتری دنیا معرفی گردید

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت Oukitel پس از عرضه موفقیت آمیز دو گوشی هوشمند WP15 و WP18 با باتری های بسیار قوی، میخواهد مدل WP19 را با بزرگتری ظرفیت باتری در دنیا، یعنی 21000 میلی آمپر ساعت ارائه کند.

گوشی Oukitel WP19 با بزرگترین باتری دنیا معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، گوشی هوشمند WP19 برای ماجراجویی در فضای باز طراحی شده است و برترین ویژگی ها را به همراه خواهد داشت. یکی از چشمگیرترین عملکردهای این گوشی ظرفیت باتری 21000 میلی آمپر ساعتی آن است که این گوشی را به بزرگترین گوشی هوشمند دنیا تبدیل می نماید.

باتری بزرگ این گوشی می تواند تا یک هفته در طبیعت دوام بیاورد. گوشی WP19 بعلاوه برترین منبع تغذیه قابل حمل برای شما خواهد بود و با ظرفیت بزرگ باتری و شارژ معکوس خود می تواند حداکثر به مدت یک هفته در شرایط اضطراری انرژی دیگر دستگاه های الکتریکی شما را تامین کند. این گوشی قدرتمند به دوربین اصلی SAMSUNG 64MP و SONY 20MP Night version one مجهز شده است و امکان ثبت تصاویر با کیفیت را در طول شب فراهم می نماید.

بعلاوه چهار ساطع کننده تشعشعات مادون قرمز در پشت WP19، برد بصری را به طور قابل توجهی تا 20 متر افزایش می دهند. دوربین نسخه شب WP19 احساس امنیت را برای کاربران به ارمغان می آورد و می تواند هر چیزی که آنها را در معرض خطر قرار می دهد، شناسایی کند. دوربین می تواند وجود حیوانات وحشی را تشخیص دهد، راستا بازگشت به کمپ را ردیابی کند و در تاریکی به پیدا کردن وسایل گم شده یاری کند. این گوشی پرچمدار مقاوم از اواخر ژوئن برای خرید در AliExpress در دسترس خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7650

به "گوشی Oukitel WP19 با بزرگترین باتری دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Oukitel WP19 با بزرگترین باتری دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید