گسترش همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با پارک فناوری چهارمحال و بختیاری

به گزارش نوای پرنده پارسی، تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختکمک با هدف حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان و کمک به تجاری سازی دستاوردهای آن ها و تسریع حرکت ملی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان منعقد شد.

گسترش همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با پارک فناوری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران، تعامل و هم افزایی سازنده میان شهرک و پارک در راستای ایجاد ظرفیت هم افزا در نظام نوآوری و زیست بوم کارآفرینی دانش بنیان، تسهیل بکارگیری امکانات طرفین برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و ایجاد زمینه های مشارکت و سرمایه گذاری از طریق رایزنی با نهادهای حمایتی در هر استان در حوزه های فناوری های نوین از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

استفاده از ظرفیت های آموزشی و مشاوره ای طرفین، مشارکت در تعامل با سازمان ها و نهادهای موثر استان اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری، ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی به شرکت های عضو و بازاریابی، عرضه و فروش محصولات و فناوری های شرکت های شرکت های عضو دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری را تشکیل می دهد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3442

به "گسترش همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با پارک فناوری چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با پارک فناوری چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید